Avatar billede in2deep Nybegynder
16. september 2001 - 11:20 Der er 7 kommentarer

Godt Laserprinter mærke??

Hejsa! Jeg står og skal invistere i en Laserprinter, men jeg ved ikke rigtigt hvilket mærke jeg skal vælge?? Umiddelbart ville jeg vælge Brother 1030 modellen til ca 2200, men den har jeg både hørt godt og dårligt om.

Hvilken Laser printer syntes i man skal vælge, hvis man gerne vil have en OK kvalitet til rimelige penge??
Avatar billede domaz Nybegynder
16. september 2001 - 11:30 #1
Hewleet Packet (HP)
Avatar billede kludedukken Nybegynder
16. september 2001 - 11:47 #2
Med denne printer synes jeg du får meget printer for pengene ! : http://www.edbpriser.dk/prodfoto/H025/004-0158.jpg
Avatar billede kludedukken Nybegynder
16. september 2001 - 11:48 #3
Du får lige lidt mere end fotoet her ;o) : http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1484608048
Avatar billede hsgroup Nybegynder
16. september 2001 - 11:50 #4
Jeg har særdeles gode erfaringer med Lexmark til proff. brug.
Men også Oki er blevet rigtig gode, især når det skal være billigt.
Kender ikke de Brother modeller, men har tidligere haft mange problemer med Brother
Avatar billede in2deep Nybegynder
16. september 2001 - 11:54 #5
tak for svarene....jeg tjekker lige de forskellige modeller, og giver points senere idag!
Avatar billede thrill Nybegynder
16. september 2001 - 21:51 #6
Jeg har en HP laserJet 1100 som jeg er 100% tilfreds med. Jeg ved faktisk ikke hvordan jeg tidligere har kunne være tilfreds med at bruge InkJet printere.
Avatar billede thrill Nybegynder
16. september 2001 - 21:53 #7
Glemte lige at skrive at HP 1100\'ern også udskiver hurtigt. Ialt i alt en rigtig fed laser printer.