Avatar billede fisherprice Nybegynder
13. september 2001 - 21:10 Der er 9 kommentarer

ingeniør-programmer

er der ingen der kan skaffe nogle fede ingeniør programmer, f.eks. QSE!!!
Avatar billede jhol00 Nybegynder
13. september 2001 - 21:13 #1
www.jegvilgernemeldemigselvforpriatkopiering.dk

De fleste ingeniørprogrammer koster kassen. Men der findes ofte demoversioner på firmaernes hjemmesider.
Avatar billede fisherprice Nybegynder
13. september 2001 - 21:25 #2
er nok klar over at man kan købe sig til programmerne og at man kan få demo-versioner, men som studerende og skal regne på statik er der mulighed for mere end et demo. Har i øvrigt winbeam som kan regne spændinger og nedbøjninger i en bjælke. Har også analyses der kan regne i komplekse konstruktioner, men den er ikke brugervenlig
Avatar billede jhol00 Nybegynder
13. september 2001 - 21:28 #3
Du siger som studerende... Det er jeg selv - også på ingeniøruddannelse. Vi får da stillet programmer til rådighed igennem instituttet. Har i ikke den mulighed?
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. september 2001 - 21:30 #4
Prøv at se på http://www.ing.dk/
De har en Shareware afdeling!
Avatar billede fisherprice Nybegynder
13. september 2001 - 21:31 #5
ja,men ikke fede programmer som QSE.KEnder du det?
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. september 2001 - 21:34 #6
Fisherprice> Overhovedet ikke, det var bare lige hvad jeg kendte til Ingeniør universet!
Hvad er det for et program?
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. september 2001 - 21:37 #7
Der Preis für den Modul MENUE beträgt ATS 2.000,--Er det denne?  http://www.qse.at/
Avatar billede fisherprice Nybegynder
13. september 2001 - 21:41 #8
kan ikke det sure sprog (-: Nej, det er ikke det programmet. QSE er et fedt program (fedt set med en statikersøjne) der f.eks. kan beregne hvor store kræfter/spændinger der er i et bestemt del af en konstuktion. F.eks. kan du se hvor meget et spær vil bøje ned med en given belastning så som egenvægt og f.eks. sne
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. september 2001 - 22:09 #9
Tja...du må nok gribe til pengepungen!
Go´ fornøjelse!