Avatar billede cluas Nybegynder
13. september 2001 - 14:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

feed på GilGonGo!

Hej.. Jeg ville bare lige høre om der er nogen, som kunne gi\' lidt feed på det her site. Det behøver ikke være en total gennemgang, bare tag et kig og sig hvad du synes...
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
13. september 2001 - 14:08 #1
URL?
Avatar billede Jman Praktikant
13. september 2001 - 14:09 #2
Avatar billede cluas Nybegynder
13. september 2001 - 14:09 #3
www.gilgongo.dk

:-) Godt der er nogen her, som er vågne !!!
Avatar billede gravbamzula Nybegynder
13. september 2001 - 14:10 #4
Er den ikke en smule primitiv??
Avatar billede spang Nybegynder
13. september 2001 - 14:10 #5
\"WARNING: This site was designed to 1024x768, but your screen resolution is 1600x1200\"

Og hvad så? Mit vindue er kun ca. 800x600.

Jeg sprang fra da du valgte at maksimere browservinduet, så jeg kan desværre ikke give dig anden feedback end det her.

\\spang
Avatar billede Jman Praktikant
13. september 2001 - 14:11 #6
Hvis det er den, du mener synes jeg den er meget kedelig og meget roddet - der er absolut ingen stil eller design i det du har lavet - det er lige ud ad landevejen -
Det er ikke smart at man ligefrem skal lede efter linksene... Dog er det jo derimod en hurtig side, så derfor vil jeg give den et 6-tal; altså bestået men absolute til at forbedre
Avatar billede cluas Nybegynder
13. september 2001 - 14:11 #7
jep, tak hvordan gir jeg nogle piont til spang?
Avatar billede Jman Praktikant
13. september 2001 - 14:12 #8
..og hvad er det object der er ventet, hvis man flytter curseren henover logoet ?
Avatar billede Jman Praktikant
13. september 2001 - 14:13 #9
det var edderma\'me hurtigt du lukkede sp. og så på en så \"primitiv\" besvarelse...
No more feedback from me - I\'ll be watching you!
Avatar billede cluas Nybegynder
13. september 2001 - 14:13 #10
øhm tak, jeg har lukket og vil gerne give Super og Spang nogle point, hvordan gør jeg det ?
Avatar billede cluas Nybegynder
13. september 2001 - 14:17 #11
ja, jeg er rimlig hurtig.... og ik så erfaren.. OKI ? hvordan gir jeg dig nogen point ?
Avatar billede Jman Praktikant
13. september 2001 - 14:18 #12
nevermind!
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. september 2001 - 16:12 #13
introsiden er gammeldags. og lægger unødig og uønsket vægt på et designkriterie som ikke vedkommer brugeren. Det er DIT job at få siden til at se køn ud i det vindue brugeren giver den at vise sig i.

Og hvis siden er designet til 1024 hvorfor kaprer du så hele min 1280-skærm?

se: http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/prek/prident.html

Men efter jeg fik trukke vinduet ned i ordentlig størrelse blev jeg alligevel mere positivt stemt. Din side tilpasser sig jo smukt til det vindue den får helt ned til ca 600 pixels bredde.

Men man kan altid finde noget at kritisere :-))

Alt for gammeldags, især for en band-side.

I menuerne er der en mouseovereffekt der skifter fontstørrelsen med det resultat at hele menulinien vrikker frem og tilbage, farver og look ok, men ingen st.veitsdans på siden tak.

Hvorfor ikke lave menulinierne foroven og fornede helt ens, ville give mere konsistens. Dit \'exit\' link foroven forudsetter man kikker i et popopvindue. Det er heldigvis ikke sandt.

Songs siden kan jeg godt lide. intet at kritisere.
Pics siden er for sølle. den mangler kontinuitet og kommentarer og billedkvaliteten er decideret sølle.

De ting du laver virker fint, og meget af det er endda flot.
Men der mangler en overordnet ide med siden udover \"vi skal have en hjemmeside på indernettet\"

mvh JakobA