Avatar billede ope Nybegynder
11. september 2001 - 21:13 Der er 3 kommentarer

installering af pci geforce grafik kort i compaq max point til den der har en løsning

Jeg har en compaq presario 4620 med onboard agp \"ati rage pro\" grafik kort,der er ingen jumpere på motherboard til at disable, ej heller i bios, jeg har talt med compaq.når jeg insætter mit nye geforce pci kort starter maskinen op men nul skærm billede, og kort efter slukker maskinen af sig selv ,den der kan knække den her får max point .jeg har prøvet at deaktivere skærmkortet i enhedshåndtering det hjælper ikke.mvh pedersen
Avatar billede makse Nybegynder
11. september 2001 - 21:16 #1
Har du et punkt i Bios der hedder \'Init Display First\' ?
Hvis du har, så sæt den til PCI/AGP
Avatar billede vladimirr Nybegynder
11. september 2001 - 21:16 #2
Prøv at sætte det nye kort i, og installer det mens skærmen er er sat på det gamle kort.
Derefter bør du kunne køre på det nye kort.
//Anders
Avatar billede ope Nybegynder
11. september 2001 - 23:33 #3
Nej det virker ikke