Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
11. september 2001 - 20:58 Der er 56 kommentarer

Logo til hjemmeside...

Hejsa, jeg ville gerne have lidt hjælp til at lave et logo til mig hjemmeside, da jeg ikke er så kreativ til selv at kunne lave det. Kravene dertil er:

- Det skal være 700x100 pixels
- Det skal inholde samme farver som på: www.thomaslunde.dk
- Må gerne indeholde navnet ThomasLunde.dk
- Lav fantasien løbe...

Håber på at der er nogen der vil hjælpe mig. Jeg har desværre ikke flere point end de 60 og give...Desværre!

Venlig Hilsen
Thomas Lunde
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 21:00 #1
heh... du har da 11 point mere....

men 60 point er oss alt nok - jeg prøver lige
Avatar billede dalle777 Nybegynder
11. september 2001 - 21:02 #2
vent med pointene - jeg laver oxo et !!!
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
11. september 2001 - 21:02 #3
okay...takker!
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
11. september 2001 - 21:06 #4
Det skal jeg nok! Jeg laver tråden gå et stykke tid, for at se hvor godt det kan blive :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 21:22 #5
hmmmm...... vent til i morgen aften med at lukke den hvis du gider.

Jeg sidder nemlig lige og venter på et billede jeg skal bruge til mit forslag.

POPCORN\'et :)
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
11. september 2001 - 21:23 #6
Det lyder alletiders....Evt forslag kan mailes på adressen: t.lunde@stofanet.dk. Vedhæft venligst:
- Evt. brugt skrifttype
- Arbejdsfilen
- Selve billedet

Håber på mange forslag...Mange tak!
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 21:25 #7
så du venter??

PS: alle forslag skal ligges offentligt :)
jeg er for så vidt ligeglad - men sådan er reglerne. Så ikke noget med bare at maile dem.
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
11. september 2001 - 21:27 #8
okay...det er også iorden. Den regel kendte jeg ikke
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 21:29 #9
heh.... helt i orden.

Jeg lærte den oss først i sidste uge
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
11. september 2001 - 21:30 #10
jeg skal nok vente på dit forslag...Håber det bliver godt :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 21:32 #11
håber jeg sq oss :)
Avatar billede martens Guru
11. september 2001 - 21:34 #12
Jeps >> forslag lægges op på ftp/www således vi alle kan sidde og beundrer hinandens værker...

ligeledes med kildekode samt eksemelfiler,- programmer (egenudviklet) databaser, txt-filer m.m.

mvh martens
http://www.coolscan.dk/EkspertenFilez
Avatar billede martens Guru
11. september 2001 - 21:35 #13
stavekontrol disabled :o)

Forslag lægges op på ftp/www således vi alle kan sidde og beundre hinandens værker...

ligeledes med kildekode samt eksempelfiler,- programmer (egenudviklet) databaser, txt-filer m.m.
Avatar billede exclusiv Nybegynder
11. september 2001 - 21:53 #14
Her er et forslag....
http://www.friserverplads.dk/exclusiv/thomas.jpg

Er det noget i retning af det...?

/X
Avatar billede exclusiv Nybegynder
11. september 2001 - 22:35 #15
Her er et til forslag;
http://www.friserverplads.dk/exclusiv/thomas1.jpg

Jeg synes den blå farve passer til din side;

/X
Avatar billede exclusiv Nybegynder
11. september 2001 - 22:37 #16
Prøv at sætte dem op, på din side og se hvad du siger til det....

/X
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
11. september 2001 - 22:49 #17
De ser OK ud de to, men jeg holder jeg tråden åbent et par dage endnu, dels fordi jeg har lovet det for nogle andre herinde, og for lige at se om der kommer flere gode forslag....
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 23:00 #18
et lille udkast...
der skal rettes en del til på det.

Men jeg vil gerne lige vides om noget i den retning kan bruges....

Har flere forslag til baggrunden hvis det er (men øjnene indgår i alle mulighederne)

www.phunkypopcorn.subnet.dk/thomas.jpg
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 23:01 #19
bogstaverne skal lige fremhæves en del... og måske vil jeg ha nogle flere delinger i overgangene i baggrunden... men ellers
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
11. september 2001 - 23:04 #20
Jeg tror faktisk at det kommer til at se helt fint ud med de øjne et eller andet sted i logoet! Måske skal der inddrages noget mere af den sandfarvede farve i logoet, da det er den der dominere meget af hjemmesiden!...men ellers tror jeg på at det bliver ret godt det du har gang i der! Keep up the goodt work!
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 23:04 #21
aaarj hvor har jeg fået den der stavefejl fra... ser jeg lige.

nåmen skiiid hul i det - det her giver da et indtryk
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 23:10 #22
har du ikk lige html koden til sandfarven?

Skal jeg så ikk bare skrive navnet med den? (og så stave det rigtigt :) ) og så lige skrive det lidt tykkere.
Avatar billede Kengun Praktikant
11. september 2001 - 23:18 #23
Her har jeg laget noget jeg synes er i stil med din fine side: http://hjem.sol.no/kennegun/eksperten/108497.jpg
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
11. september 2001 - 23:19 #24
Prøv du bare det, og så kan vi lige kigge på det! Her er koden på farven: #BAB6A6

Måske du kan ramme noget ala det her:
http://www.gizmonet.dk/eksperten/lykke-hansen1-2.jpg

Bare et forslag...Det er jo dig der er designeren :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 23:22 #25
thomas:
kan du ikk lige skrive hvem du skriver til :)
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
11. september 2001 - 23:22 #26
Kengun >>> Det ser faktisk ok ud det der...Måske du også kan mixe det lidt med det billede der er på adressen ovenover....Ellers ser det da meget ok ud!
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
11. september 2001 - 23:23 #27
ja, undskyld det skal jeg skal jeg nok! Beskeden med farvekoden var til dig, phunkypopcorn...
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 23:38 #28
her er et par stykker til.... sig hvad der skal ændres :)

www.phunkypopcorn.subnet.dk/thomas3.jpg
www.phunkypopcorn.subnet.dk/thomas4.jpg
Avatar billede Kengun Praktikant
11. september 2001 - 23:38 #29
Ønsker du en slik \"simpel/enkel\" skrift som på lykke-hansen?
Avatar billede 1115822 Nybegynder
12. september 2001 - 09:40 #30
En lille en fra mig til dig  :-)
http://www.skolestof.dk/eksperten/thomas2.jpg

/1115822 = Tomi
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
12. september 2001 - 13:58 #31
Er der ikke nogle der har nogle bedre forslag?? Noget lidt mere kreativt! Meget af det her kunne jeg godt selv lave....Jeg vil gerne have noget der er spicielt, og passer sammen med farverne på min hjemmeside.

Jeg kan godt lige de øjne son PHUNKYPOPCORN har brugt, men det skal nok bare ikke være så dominerende...½
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. september 2001 - 14:03 #32
JEg prøver nu så gem lige pointene!
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
12. september 2001 - 14:04 #33
jeg gemmer indtil jeg mener at jeg har fundet et godt logo
Avatar billede exclusiv Nybegynder
12. september 2001 - 14:08 #34
60 point.

Hvad forlanger du...!!

Prøv at slappe af, ik\'....!!

/X
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
12. september 2001 - 14:09 #35
Når jeg ikke ligefrem har flere point at dele ud af, ellers ville jeg da med glæde havde givet 300 point!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. september 2001 - 14:16 #36
Arrrrrrrg for fanden jeg opgiver det er MEGET svært uden mere info...!
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
12. september 2001 - 14:17 #37
Hvad skal du bruge af informationer?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. september 2001 - 14:21 #38
Nogle billeder.......Og hvad der mere skal stå i logooet!
Avatar billede exclusiv Nybegynder
12. september 2001 - 14:21 #39
Kan du ikke lige beskrive, hvordan dit logo skal se ud.

Du kom med denne: http://www.gizmonet.dk/eksperten/lykke-hansen1-2.jpg

Holder den stadig eller hva\'..?

Skal der være en bestemt baggrund, hvad med skriften, stille og rolig eller vild og funky...?

Fortæl lidt...

/X
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
12. september 2001 - 14:26 #40
Jeg vil gerne have noget med de sandfarvede farver, da det er den farve der går igen igennem hele hjemmesiden! Et billede der kunne bruges var det phunkypopcorn havde fremme med øjnene...
www.phunkypopcorn.subnet.dk/thomas4.jpg

Øjnene skal bare ikke være så dominerende som på dette billede! Det der skal stå derpå må også være rimelig i centrum...Altså ThomasLunde.dk

Selve logoets stil må helst ikke gå over i det helt vilde og funky, men det skal mære være stilet og stille og roligt...

Er det nok materiale og beskrivelse?? Ellers må i lige råbe op!
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
12. september 2001 - 14:38 #41
HVordan går det rundt omkring?? Kunne i bruge mine oplysninger??
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. september 2001 - 14:41 #42
Ja hvis du finder nogle flere billeder frem!
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
12. september 2001 - 14:46 #43
Hvad skulle det være af billeder du ville bruge for at lave dit logo?
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
12. september 2001 - 14:54 #44
Exclusiv >>> Kan du lave et pænt logo ud fra de oplysninger jeg har givet dig??
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. september 2001 - 14:57 #45
Det styre du sgu´ selv det er ikke mig der skal have lavet er logo!
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
12. september 2001 - 14:59 #46
nå, men tak for hjælpen FREEFREELANCER...Du var virkelig været til gavn!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. september 2001 - 15:02 #47
Hmm......Ikke tude du skal være glad for de forslag der er kommet som normalt ville have kostet dig mange kr. Og nej jeg gidder ikke at høre på at det jo ikke var mig der kom med forslag. Desuden er dette er frit forum så jeg har lov til at skrive hvad jeg vil også uden at komme med et relevant svar!!
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
12. september 2001 - 15:04 #48
jaja....freefreelancer...
Avatar billede dalle777 Nybegynder
12. september 2001 - 15:07 #49
Skal det være vildt eller diskret ???
Avatar billede clh Nybegynder
12. september 2001 - 15:07 #50
Hvad så Thomas, var det noget til din hjemmeside?
http://www.lykke-hansen.dk/thomas/thomas.jpg
Avatar billede thomas_lunde Nybegynder
12. september 2001 - 15:09 #51
dalle777 >>> Der må gerne være stil over det uden at det bliver alt for vildt! Forstår du mig?
Avatar billede exclusiv Nybegynder
12. september 2001 - 15:22 #52
Jeg prøved at bruge, phunkypopcorn, baggrund, med øjnene.

Jeg håber, at det er iorden, phunkypopcorn...

http://www.friserverplads.dk/exclusiv/ojne.jpg
Det blev ikke særlig pænt.

Jeg har svært, ved at finde en ordenlig skrift, som passer.

/X
Avatar billede exclusiv Nybegynder
12. september 2001 - 16:53 #53
I skal ikke lave noget, til denne svans, se her:
http://www.eksperten.dk/spm/108738

Desuden er en mail blevet sendt til Admin...

/X
Avatar billede zhark Nybegynder
14. september 2001 - 22:27 #54
Avatar billede zhark Nybegynder
14. september 2001 - 22:36 #55
Et lille forsøg mere:
http://www.friserverplads.dk/zhark/thomas-b.jpg
exclusv>
Jeg gider efterhånden ikke (mere) at sidde og undersøge de forskellige (:
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 12:28 #56
Du har jo allerede et logo på siden! Hvorfor skal du så bruge et til?