Avatar billede morten2 Nybegynder
11. september 2001 - 13:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook XP

Jeg har lige opdateret min Outlook 2000 til Outlook XP.
Når jeg skriver et navn i \'to/til\' feltet i en mail bliver email addressen ikke længere fundet i min kontakt liste.

Før kunne jeg fx skriver \'morten\' og navnet ville automatisk blive erstattet af email addressen jeg havde under kontakten \'morten\'. Nu får jeg blot \'Microsoft Outlook does not recognize \"morten\".\'

Er der nogen der ved hvad der går galt?
Avatar billede smackers Nybegynder
11. september 2001 - 13:57 #1
<Hmmm...>

Outlook Express 5.0 havde præcis samme problem i sin tid - men *kun* hvis det var installeret ovenpå/opgraderet fra Outlook Express 4.0...

Mon ikke det er noget af samme hylde??

</smackers>
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 14:46 #2
Jeg har ladet mig fortælle, at outlook XP har et kæmpe sikkerhedshul, så hvis man installerer det, så er der direkte adgang til ens pc.
Avatar billede demospasser Nybegynder
13. september 2001 - 11:43 #3
Hr du sat hak i \'Foreslåg navne under skrivning i felterne Til, CC og BCC ?
Har du ligeledes husket at sætte dine kontaktperson op under Indstillinger og adressering i dit adresse kartotek ?. Hvis ikke, så skal du tilføje kontaktpersoner.
Avatar billede niksen1 Nybegynder
13. september 2001 - 17:16 #4
prøv, efter at have skrevet et par bogstaver ( nok til at det kun kan passe til et navn i adressebogen ) at trykke ALT + K så resolver den.
Avatar billede morten2 Nybegynder
13. september 2001 - 17:26 #5
Det ser ud til at Outlook ikke bruger den \"rigtige\" adressebog når jeg skriver en mail.

Hvis jeg åbner en ny mail og trykker på \'TO\' feltet får jeg en dialogbox uden nogle navne jeg kan vælge.
Hvis jeg derimod åbner min adressebog direkte er den fyldt med navne?!?
Avatar billede morten2 Nybegynder
13. september 2001 - 17:28 #6
Arghhh jeg kom til at trykke på accepter istedet for udfør!!!

Jeg opretter lige spørgsmålet igen. Håber ikke jeg får balade for at oprette samme spørgsmål to gange.
Avatar billede morten2 Nybegynder
13. september 2001 - 17:40 #7