Avatar billede zteven Nybegynder
10. september 2001 - 11:06 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

Ny hjemmeside

Link: http://www.zteven.whitehat.dk

Hvad synes I om min hjemmeside?
Hvad kan gøre den bedre?

Gerne en karakter @13 med FYLDIG begrundelse.

Zteven
Avatar billede nil.dk Nybegynder
10. september 2001 - 11:09 #1
Jeg kan godt lide den.. meget simpel og stilren. Måske en smule dunkel i farverne?

Jeg ville nok droppe underline i menulinkene og så lave noget rollover med baggrundsfarverne i stedet.

10@13

nil.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. september 2001 - 11:16 #2
Det er en flot hjemmeside du har lavet, men du kunne godt lave den lidt større. Du skal langt ned i skærmopløsning for at den har en perfekt størrelse. Men selve designet er ellers Kanon flot, enkelt og stilrent.
Avatar billede holmboe Nybegynder
10. september 2001 - 11:18 #3
Jeg kan egentligt godt lide idéen med at have alle sider samlet på én enkelt. Siden bliver hurtig at arbejde med, da der ikke konstant skal loades noget.
Farverne synes jeg til gengæld er ALT for mørke - det er eksempelvis meget svært at se at der står \"kontakt\" nederst og det er jo dumt, hvis du vil tjene penge på skidtet ;-)
Alt i alt overskuelig og måske lidt kedelig...
Pop-up billederne synes jeg ikke om - du bryder dit eget princip med enkelthed og du er inkonsekvent. Efter min mening burde billederne være indlejret i de eksisterende rammer/sider...

8@13 fra mig :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 11:18 #4
Hmmmmm......
Farver og størrelse.
Den er for grå. Vi vil ha glade farver.
Brug evt http://www.colorschemer.com/online/ til at finde nogle farver der passer sammen.
Det er jo bare et lille frimærke inde på midten af skærmen - lav den meget større.

Og Referencer 1 & 2 det er jo ikk til at gætte at de dækker over noget forskelligt før man har klikket på alle menupunkter.
Kald dem noget mere sigende.

Men du har tydeligvis talent - og man får indtryk af at du ved hvad du laver.
Så med lidt ændringer når du 11@13

Men ligenu må jeg nok nøjes med 8/9@13

POPCORN\'et :)
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 11:20 #5
Og liiige e ting til - kontakt knappen bliver næsten ulæselig på den der mørke baggrund.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 11:28 #6
Heheeee.... jeg fortsætter lige.....

Køb dig et domænenavn.....
Hvis du har tænk dig at tjene penge som webdesigner virker det uprofessionelt at bruge en gratis hosting service. Det udtrykker nærmest - jeg er dårlig så jeg får ingen betaling til at få råd til et domæne. Og det er jo ikke meningen når nu du jo faktisk er talentfuld nok.

Og så har jeg besluttet mig for at ændre mit tidliger udsagn om dine reference knapper. SLET DEM - og slå dem sammen med wabdesign og grafik knapperne. Der er ingen grund til at havde det delt op, det kiver bare 2 unødvendige klik for brugeren (ja det lyder ikke af meget - men det er garanteret et irritations moment for nogen.)

Endelig - lav dog siden i et design i stil med det der Humean genetik billede du har lavet.

Så er det vist slut herfra.
Ved godt at jeg er lidt hård - men jeg vil sq bare gerne hjælpe.

POPCORN\'et :)
Avatar billede zteven Nybegynder
10. september 2001 - 11:36 #7
phunkypopcorn->
Jeg har rent faktisk et domæne navn - www.computersmeden.dk - men det virker ikke i øjeblikket, jeg skal nemlig have egen server.

alle->
Det er nogle gode og brugbare ideer i har...
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 11:37 #8
okay *ss* så er den side af sagen jo i orden.
Faktisk oss et cool navn.
Avatar billede jensb Nybegynder
10. september 2001 - 11:37 #9
Den er pæn, men alt alt alt for lille...Det er jo lige før man ville kunne se den på displayet af en mobiltelefon uden at scrolle.

Dejlig hurtig, fordi du har alle \"sider\" på samme side.

Hvis du laver den større vil jeg sige 10@13, men i den størrelse den har nu vil jeg kun give den 6@13
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 11:38 #10
jeg glæder mig til at se det endelige resultat så :)
Avatar billede zteven Nybegynder
10. september 2001 - 11:41 #11
Den er for lille i 1024*768, men jeg kan kun køre lavere opløsninger, hvilket er ret dumt, især når jeg har en god skærm...

Køber snart en ny computer- i kan ikke forestille jer hvor langsom min er...
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 11:44 #12
zteven:

heh.... surt.
Men bare lige husk på at ca 90% af alle computere i verden (og sikkert et endnu større tal i DK) kærer 800*600 eller højere.
800*600 er vist ca. 52% men alligevel.
så sats på en bredde på mindst 700 så skulle det være til at se for alle
Avatar billede zteven Nybegynder
10. september 2001 - 11:49 #13
Hvad synes i om disse farver - og KUN farverne

http://zteven.whitehat.dk/nyfarve.html
Avatar billede jensb Nybegynder
10. september 2001 - 11:51 #14
De er bedre...lidt lysere, og derfor nemmere at læse...og ikke så dystert somm før
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 12:00 #15
meget bedre
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 12:21 #16
takker for point