Avatar billede eagle-online Nybegynder
09. september 2001 - 22:36 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Udskiftning af netkort med samme ip som det gamle, konflikter

Ved isætning af nyt netkort med samme ip adr. som det gamle, konflikter adressen og mine forbindelser virker ikke. Hvis jeg giver netkortet en ny ip virker alt fint.
Hvordan sletter man alle relationer på et netkort der er pillet ud ?
Drivere er afinstalleret, kortet er slettet fra device manager, lan-forbindelsen er slettet og jeg har lavet en helt ny.
Avatar billede osj Nybegynder
09. september 2001 - 22:37 #1
Lytter
Avatar billede makse Nybegynder
09. september 2001 - 22:45 #2
Prøv at søge efter filen LMHOSTS. Åben den med Notepad og slet evt. IP nummeret der.
Avatar billede osj Nybegynder
09. september 2001 - 22:48 #3
Jeg har selv haft samme problem .
Jeg har en ide om at det gamle kort kan ligge i reg. og derfor kan man ikke sætte et nyt i.
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. september 2001 - 22:51 #4
Den ligger i \\Winnt\\system32\\Drivers\\etc
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. september 2001 - 22:51 #5
altså LMHOSTS
Avatar billede osj Nybegynder
09. september 2001 - 22:54 #6
Det eneste jeg har er en lmhosts.sam og der står ikke noget om min ip.
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. september 2001 - 23:00 #7
I en kommandoprompt kan du skrive ipconfig /? se om du kan bruge en af disse kommandoer!
Avatar billede eagle-online Nybegynder
09. september 2001 - 23:07 #8
Ok, det ser ud til at både ipconfig og lmhosts kan klare problemet, det må jeg lige prøve i morgen. Tak for hjælpen.
Avatar billede osj Nybegynder
09. september 2001 - 23:10 #9
Det var da ikke pænt af ham ???????
Avatar billede eagle-online Nybegynder
09. september 2001 - 23:12 #10
sorry, første gang jeg skriver her, fattede ikke lige systemet første gang...
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. september 2001 - 23:13 #11
Nej, vel.
Det er kotyme at uddele point til dem der kommer med et rigtigt svar, ellers er der ingen hjælp at hente mere her fra ;o(
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. september 2001 - 23:13 #12
osj, du skal være tilgivet som newbies ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. september 2001 - 23:14 #13
sludder: eagle-online> du skal være tilgivet som newbies ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. september 2001 - 23:15 #14
osj> sorry for the mistake ;o)
Avatar billede eagle-online Nybegynder
09. september 2001 - 23:16 #15
Håber jeg kan hjælpe jer en anden gang..
Avatar billede osj Nybegynder
09. september 2001 - 23:20 #16
retaxes, jeg skal prøve men det ville nu være rart at kende hans rigtige brugernavn for det er jo en konto han lige har oprettet for at pisse på os som gerne vil hjælpe.
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. september 2001 - 23:24 #17
osj> Det kan jeg se, men som skrevet står, snyder han igen er der ingen hjælp at hente her mere!

Han kunne vise sin gode vilje ved at oprette et spm. hvor han kan uddele de 30 point!
Avatar billede osj Nybegynder
09. september 2001 - 23:26 #18
Yeps men han er jo klar over hvad han laver når han opretter en ny profil og så lukker det på denne måde.
Avatar billede eagle-online Nybegynder
09. september 2001 - 23:40 #19
Nej, nu må i holde op, jeg var bare for hurtig til at klikke, havde slet ikke set det med pointfordeling eller noget.. og jeg snyder eller pisser så sandeligt ikke på nogen...