Avatar billede a_s_k Nybegynder
09. september 2001 - 11:05 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Rengøring af mus!

Jeg har en Cordless Mouseman Wheel og jeg syns den siger sådan en klik lyd bår jeg kører den vandret!
Kan det tænkes den skal renses! Hvis hvoerdan så?? har aldrig gjort dert før!
Avatar billede rfogh Nybegynder
09. september 2001 - 11:07 #1
Du kan tage kuglen ud, og se om rullerne er beskidte...
Du kan evt kradse lidt på dem med en negl - og så sørge for at få skidtet med ud igen... Pust det ud eller lignende...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. september 2001 - 11:07 #2
sluk for musen og vend den om og pil kuglen ud. inde i musen vil du kunne se 3 plastik ruller som sikkert er fyldt med snavs. brug en vatpind med lidt vand på og gnub rullerne til de er helt rene! pas på ikke at ridse rullerne hvis du bruger andet end en vatpind.
Avatar billede hotpop Novice
09. september 2001 - 11:09 #3
drej skiven omkring kuglen mod uret - put sprit på en vat pind og gør rullerne rene - samme fremgangsmåde med kuglen :)
Avatar billede a_s_k Nybegynder
09. september 2001 - 11:10 #4
prøver lige lidt senere! Ser om det tar lyden! Ellers smutter jeg sq ned og klager : )!
Avatar billede goldduck Nybegynder
09. september 2001 - 11:11 #5
Prøv hvad de andre gør...

Er den gammel? Er kuglen skadet? Har du tabt den?
Avatar billede hotpop Novice
09. september 2001 - 11:11 #6
husk samtidig at gøre måtten ren ellers er det jo et fedt om musen er ren :)
Avatar billede hotpop Novice
09. september 2001 - 11:12 #7
goldduck> hvis kuglen er skadet er det lidt træls, for kugler kan ikke købes i håndkøb...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. september 2001 - 11:13 #8
hotpop:> Hvordan vil du gøre en musemåtte ren ?? Med mindre du har sårn en glat en eller en Icemat af glas kan jeg ikke rigtigt se hvordan du vil gøre det ? *G*
Avatar billede goldduck Nybegynder
09. september 2001 - 11:15 #9
HotPop >>
Ja, men en mus koster jo ikke alverden... Måske er det lidt vildt at købe en ny mus bare for at få kuglen men...
Avatar billede hotpop Novice
09. september 2001 - 11:16 #10
tdaugaard> Nu har jeg sådan en med filt, og til den bruger jeg en af de her børster til tøj (med rødt filt, der den ene vej tager div. fnuller og bevæger man den den anden vej, ryger det af) så den er god nok :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. september 2001 - 11:16 #11
tdaugaard: hvis musemåtten har plastikoverflade (som min) kan man jo tørre den af :)
hvis den er af filt, kan man lade støvsugeren snuse lidt til den :)
Avatar billede hotpop Novice
09. september 2001 - 11:17 #12
goldduck> ja en eller anden billig mus må kunne bruges dvs. kuglen må kunne bruges :)
Avatar billede hotpop Novice
09. september 2001 - 11:17 #13
tdaugaa> fik du svar nok *g*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. september 2001 - 11:20 #14
Ville sq ikke begynde med hverken støvsuger eller noget lign. på min custom made fra guleroden.dk *G*
Avatar billede hotpop Novice
09. september 2001 - 11:21 #15
tdaugaard> *gg* nej den er nok sart :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. september 2001 - 11:23 #16
hotpop:> Tror jeg også :-(
Avatar billede ? Nybegynder
09. september 2001 - 11:24 #17
Dengang jeg havde en mus med kugle skulle den renses ca. en gang om ugen!
Nu har jeg sådan en \"Optical Mouse\" med infarød (tror jeg)

Køb sådan en, de er meget bedre!

-Martin!
Avatar billede hotpop Novice
09. september 2001 - 11:26 #18
?> musemåtten skal støves af hver dag ellers ender det bare med en beskidt mus.. nåh néj, det har du fundet ud af :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. september 2001 - 11:26 #19
?:> Een gang om ugen ? Var det nok ? ;o) Her renses der mus 2. gange om ugen ca. og kan se at den trænger igen *G*
Avatar billede a_s_k Nybegynder
09. september 2001 - 11:28 #20
atså musen er altså kun en god måned gammel! Så der burde hvir ikke være noget!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. september 2001 - 11:29 #21
2 gange om ugen?? har du seriøst overvejet en hovedrengøring af dit pc rum? *LOL* SÅ hurtigt burde den ikke blive svinet til med mindre du bruger et askebæger som måtte *GG*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. september 2001 - 11:31 #22
kimrosgaard:> PC rum ? Hvad tror du jeg bor på ? Et slot ?? Der er mit værelse her og nix weiter ... men når nu man sidder ved sin comp. 24-(de timer jeg sover) timer i døgnet sååe bliver den sku beskidt ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. september 2001 - 11:43 #23
*ahhh* ren mus *S* nøøøj hvor var den slem ..
Avatar billede a_s_k Nybegynder
15. september 2001 - 14:51 #24
lukker