Avatar billede sln Nybegynder
08. september 2001 - 14:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TEMP bibliotek

Jeg arbejder pt. med noget automation vha. et scriptsproget WIL. Yderst anvendeligt. Det indeholder bl.a meget andet en funktion FileCreateTemp(), som kan bruges til at danne en temporær fil i det bibliotek der er defineret som TEMP eller TMP. Funktionen virker fint i Windows2000: Men jeg skal bruge den i Windows NT4.0, og da fejler den. Måske er det blot et spørgsmål om at definere hvor TEMP er henne. Er der nogen der ved hvor NT gemmer den slags oplysninger.?

VH Søren.
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
08. september 2001 - 15:23 #1
mener winnt>system>temp
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. september 2001 - 15:36 #2
Du kan jo skrive \'set\' i en dos prompt.

Så får du alle variablerne.

NT bruger også gerne C:\\temp
Avatar billede sln Nybegynder
08. september 2001 - 21:22 #3
Selv om det endnu ikke har sat mig på sporet af hvorfor det ikke virker i NT, så får goulduck alligevel de 30 point.