Avatar billede addce Nybegynder
08. september 2001 - 14:41 Der er 8 kommentarer

hvor dan får jeg...

jeg har black and white (købt det i dag) men hvordan får jeg hesten eller fåret og hvor er der nogle danske sider men black and white
Avatar billede hotpop Novice
08. september 2001 - 15:04 #1
Ved ikke - men måske dette kunne være interessant at vide: http://www.gamescomputer.opasia.dk/artikler.php3?aid=3729&oid=1
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. september 2001 - 15:18 #2
Spørgsmål må ikke oprettes 2 gange (og dette er det samme spørgsmål) - men det skider du vel på ligesom resten af reglerne herinde?

http://www.eksperten.dk/spm/107102
Avatar billede addce Nybegynder
08. september 2001 - 18:44 #3
ja da det skider jeg på
Avatar billede addce Nybegynder
08. september 2001 - 18:45 #4
nej det skider jeg ikke på men de er 2 foreskellige spm!
Avatar billede hotpop Novice
08. september 2001 - 20:57 #5
tommyf> du skylder vist adce en undskyldning!!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. september 2001 - 20:59 #6
NEJ, det er sgu det sidste jeg gør!!!!

De spørgsmål er ens... okay, her er tilføjet at det ikke skal være \"et tip\" men et bestemt tip.
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. september 2001 - 21:00 #7
Beskrivelse af hvordan ADDCE opføre sig.

- Har (vist) aldrig besvaret andre spørgsmål end sine egne.

- Har op til flerer brugere ( www.eksperten.dk/spm/103557 ).

- Opret konstant spørgsmål der omhandler wares/serialz etc.

- Tager konstant sine point tilbage selvom spørgsmålet er besvaret rigtig
(Eller mister bare interessen midt i det hele og lukker spørgsmålet).

- Er direkte dum at høre på \"er der andre en idioter her på eksperten\",
tumpen mente nok \"Er der ikke andet end idioter på eksperten\".
Så ikke nok med han ikke kan formulerer sig er han også ubehøvlet.

- Kan ikke finde ud af at give sine spørgsmål en sigende overskrift.
Avatar billede hotpop Novice
08. september 2001 - 21:13 #8
tommyf> ok, sorry ;)
addce> tag dig dog sammen mand. Hvad helvede tænker du på??? Har lige læst nogle af dine spørgsmål igennem, og hvad helvede er det du gør? Her sidder folk og skriver for at hjælpe dig og så lukker du bare midt i det hele og tager point selv??? tsk tsk... kan godt forstå folks reaktion i http://www.eksperten.dk/spm/107277 -