Avatar billede strue Nybegynder
08. september 2001 - 12:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

XP problem med SmartDRV...

Jeg vil gerne installere min XP på en tom computer, men ved installationstart får jeg af vide at det er bedre at installere hvis SmartDRV er installeret i forvejen..

Det eneste sted jeg kender SmartDRV fra er fra de gamle DOS\'er, så sådan en version 6.2 installerer jeg så.

Mit problem er så at jeg ikke kommer længere i installationen end til at programmet siger \"please wait whise setup files is being copied to your computer\" og her går den død.........!!!!

Jeg har prøvet at installere oven i et gammelt winME og så virker det fint, der hvor den stopper når jeg installere fra DOS.

Findes der en BOOT-DISK til XP?
Kan jeg installere Smartdrv uden DOS?
Andre der har haft problemet?
Hjælp please.........

Jacob
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. september 2001 - 12:42 #1
du kan hente smartdrv her:
ftp://ghostcom.nerdheaven.dk/smartdrv.eve
kopier den over i roden på den harddisk hvor win xp skal være.
boot fra en win98 startdiskette og aktiver smartdrv på harddisken og kør derefter setup-filen på win xp cd-rommen.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. september 2001 - 12:45 #2
tak for point :)

www.fotx.net/kimrosgaard