Avatar billede trupfg Nybegynder
06. september 2001 - 23:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MPG

Hej!
Jeg har nogle MPG filer som jeg gerne vil afspille, og det er da også gået fint indtil videre. Men nu vil Windows Media Player ligepludselig ikke afspille disse. Den siger at den ikke understøtter det format!!! Hvad er der sket, og hvordan laver jeg det?
Avatar billede trupfg Nybegynder
06. september 2001 - 23:59 #2
Nej, det hjalp ikke. Det kunne desværre ikke bruges
Avatar billede vistodk Nybegynder
07. september 2001 - 00:08 #3
har du fornyligt installeret en anden mpg afspiller? hvis du har, så fjern den
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 00:26 #4
visto.dk> Det du giver link til der er DivX codec\'et...Det har jo ikke meget med MPEG film at gøre....
Avatar billede _zorro_ Novice
07. september 2001 - 01:31 #5
Prøv at køre en Windows update. Der ligger vist en update pakke til media playeren.
Avatar billede _zorro_ Novice
07. september 2001 - 01:38 #6