Avatar billede 4u2x Nybegynder
04. september 2001 - 19:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg søger et samarbejde

Hej ville spørge om der var nogen som kunne tænke sig at lave et lille banner bytte sammen med mig, plus at vi kunne hjælpe hinanden med hjemmesider. Hør mere senere...
Avatar billede 4u2x Nybegynder
04. september 2001 - 19:09 #1
Jeg får snart et .dk domæne indenfor for få dage, men indtil videre er min adresse www.4u2x.subnet.dk
Avatar billede exe-s Nybegynder
04. september 2001 - 19:10 #2
hvor besøgt er din side og hvad er url´en???
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. september 2001 - 19:17 #3
Du (og andre) kan få bannervisninger på www.internetplads.dk tilgengæld for at hjælpe med at udvide listen over gratis webhoteller.

Kan kontaktes på web@internetplads.dk
Eller ICQ# 100590373
Avatar billede 4u2x Nybegynder
04. september 2001 - 20:27 #4
Jeg har haft over 2940 besøg
Avatar billede victor44 Nybegynder
04. september 2001 - 21:20 #5
Så vil jeg godt lige komme med et lille tillæg til de gratis glæder:
http://www.gratisdns.dk

LuF

Avatar billede ? Nybegynder
04. september 2001 - 21:23 #6
>4u2x!

Jeg vil meget gerne lave lidt bannerbytte, mit domæne er www.Suspect.dk
Jeg har ikke rigtig noget på siden, men lavede lige et script system for sjov :( !
Du kan skrive til mig på Overdosis@ofir.dk hvis det er!
Avatar billede 4u2x Nybegynder
05. september 2001 - 15:02 #7
Er der flere som gerne vil lave et samarbejde med mig?