Avatar billede flander Nybegynder
02. september 2001 - 19:47 Der er 8 kommentarer

black and white

Jeg har købt et spil i tysland \"black and white\" og kan ikke vægle sprog om til engelsk...kan jeg hente en patch eller andet....såen at sproget bliver ændret.

?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. september 2001 - 19:58 #1
tror jeg ikke... køb ALDRIG noget i tyskland .. de oversætter sq snart musik til tysk!

/MN
Avatar billede flander Nybegynder
02. september 2001 - 19:59 #2
jeg købte det fordi det var meget billigt
Avatar billede maxpay Nybegynder
02. september 2001 - 20:22 #3
Nej det kan du ikke der er nemlig kun de muligeheder og vælge imelem som der i spillet. Og det er fordi Engelsk er hoved sproget. Det var meget og godt man skal bare spille det selv ellers er det røvkedeligt og man skal i gang mend det først
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2001 - 20:24 #4
Tja flander måske :o)
Avatar billede flander Nybegynder
02. september 2001 - 20:39 #5
en af mine venner mangler en Patch til spillet fordi nårh han starter det står der at spillet skal bruge Cden!!

Avatar billede Slettet bruger
02. september 2001 - 20:48 #6
Ikke her på Eksperten flander :o)
Avatar billede hotpop Novice
02. september 2001 - 21:04 #7
flander> det er ikke en patch, men en crack...
Avatar billede foldager Novice
03. september 2001 - 00:19 #8
I tilfælde af at du ikke får løst dit problem (og ikke bliver bedre til tysk), har jeg et eksemplar af Black and white til salg.

Det drejer sig om en ORIGINAL engelsk version.