Avatar billede fear Nybegynder
02. september 2001 - 19:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

win2000 - win me netværk

er det nogle der kan fortælle mig hvordan jeg lavet en lille netværk ml. min bærbar(win me) og min stationær win 2000.
det er mest indstillingerne i win2000, som jeg har problemmer med...
Avatar billede niksen1 Nybegynder
02. september 2001 - 19:52 #1
Det er faktisk nemt: i win 2k : hjr klik my comp. klik manage under users : opret den/de bruger(e) som logger på ME maskinen, der kan godtvære blankt password, hvis du har autologon på ME ! derefter i win2k ta ger du en folder du vil dele, hjr. kliker og vælger sharing, vælg share as, og den vil selv tildele tilladelser til alle brugere bla ME brugeren !
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. september 2001 - 12:24 #2
Kan du pinge hver maskine?

Hvad er dit problem?
Avatar billede fear Nybegynder
03. september 2001 - 15:30 #3
mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal sætte netværks-indstillingerne. IP-adr. o.s.v

jeg er nogenlunde fortrolig med win me, men jeg kan ikke hitte ud at win2000!

hjælp!
Avatar billede fear Nybegynder
03. september 2001 - 18:44 #4
min fejl!!
jeg kiggede under forkert arbejdsgruppe!!!