Avatar billede reh Nybegynder
02. september 2001 - 18:42 Der er 9 kommentarer

printer driver for windows xp

hej jeg behøver en printer driver for en lexmark 1000
color jetprinter til min windows xp
har prøvet alle drivere der findes men den skal være digital signed
peace reh
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2001 - 18:44 #1
På lexmark.com har de den ikke til XP, så mon ikke den er inkluderet i XP? Det er jo ved at være en gammel printer...
Avatar billede victor44 Nybegynder
02. september 2001 - 18:45 #2
Hvad med at finde den rigtige kategori ?
Det er vel ikke et netværks problem ???

LuF
Avatar billede totterfc Nybegynder
02. september 2001 - 18:47 #3
XP har support/drivere for cirka alt, det du kommer til at mangle er mere specifikke drivere.
Jeg sidder lige nu og kan ikke bruge mit Live kort fuldt ud på min XP, men lyden er der jo.
Tror blot du må vente indtil XP har været ude et stykke tid, så skal der nok komme bedre understøttelse.
Avatar billede niksen1 Nybegynder
02. september 2001 - 19:56 #4
Ja det er livet, når man er tidligt ude med et nyt OS ! evt. hvis pågældene driver ikke findes i XPs lager, kan man tit ha held med at prøve nogle af lexmarks andre drivere med lignene model numre. ellers må du nok vente til lexmark får lavet en driver.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2001 - 20:00 #5
Z11 burde svare til Z1000 maskinen..prøv evt. det....
Avatar billede reh Nybegynder
02. september 2001 - 20:33 #6
til victor44 har sat spørgsmålet under generelt
så hold dit crap for dig selv
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. september 2001 - 12:23 #7
reh> Slap liiiiige af...

Det er rigtigt, dette er en kategori vedr. NETVÆRK. Du skulle nok hellere bruge Windows 2000 eller Fri Debat.

Der mangler en Windows XP kategori.....
Avatar billede reh Nybegynder
04. september 2001 - 10:07 #8
okay godt ord igen de ord til victor44 tager jeg i mig igen men jeg var altså ikke skyld i atr spørgsmålet havnede her du har ret der mangler
en WINDOWS XP cattegori
har selv fået printeren til at virke så mit problem
er løst men det er sjovt for hver gang man stiller et spørgsmål får man sjældent et svar man kan bruge og man ender op med selv og må finde ud af det men så kan man jo også sige
at man lærer et og andet men det er jo rart at
kan sidde foran PC`EN og tale med jer der ude omkring  FRED VÆRE MED JER
                          REH
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. september 2001 - 13:18 #9
Det hjælper måske også med de rette kategorier...

Husk at acceptere dit svar (og evt skrive en løsning), så vi kan få lukket spørgsmålet... :)