Avatar billede nielzen Nybegynder
01. september 2001 - 18:41 Der er 6 kommentarer

Hjælp med script...

Hejsa...
Jeg vil give 250 point til den som vil hjælpe mig...
Jeg har et script som er skrevet i CGI... filernes endelse er *.cgi
Men mit webhotel (Azero.Dk NT Server) kan kun bruge cgi filer der ender på *.pl
Så det jeg vil have dig til er at lave scriptet om til *.pl..... (Hvis det kan lade sig gøre)

Bare skriv din email, så sender jeg scriptet til dig.

Med Venlig Hilsen
Niels
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. september 2001 - 19:02 #1
Sorry.
Spørgsmålet og svaret skal stå her før ekspertens regler tillader at der betales med eksperten points.

er der noget ivejen for at give link til filerne eller en zip-fil med dem i?

mvh JakobA

Avatar billede cono Nybegynder
01. september 2001 - 19:07 #2
ÖK..... Så det vil sige at jeg skal ligge scriptet ud på en server, og så skrive linket på ekspertens side?
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. september 2001 - 19:10 #3
Ja. men lad os lige stoppe her.
Der er en anden regel der forbyder at melde sig på som mere end een bruger. Hvilket du tydeligvis har gjort.

admin er underrettet.

mvh JakobA
Avatar billede xzxzx Nybegynder
01. september 2001 - 19:27 #4
Woooo...
Avatar billede mukanus Nybegynder
02. september 2001 - 21:31 #5
hvad med at kopiere al koden i din cgi fil og læg den herop ?

derefter kan vi kopiere den og gemme den som en .pl fil og ligge den op på vores servere hvor du derfra kan downloade den og FÆRDIG !!

// Mukanus
Avatar billede ? Nybegynder
04. september 2001 - 21:29 #6
Hvor mange filer er der?!
Og hvad er det for et system?!

-Martin!