Avatar billede Malm Novice
26. oktober 2024 - 21:20 Der er 3 kommentarer

internet udsendelse afbrydes af person som udfører håndarbejde

Jeg har af og til oplevet, at eksempelvis en diskusion fra CNN,SNBC eller en vilkårlig anden URL med et vilkårligt indhold, afbrydes med en person som strikker, hækler og lignende.
Har udført virus scanning, prøvet forskellige browsere endog med en VPN.
Når man først har problemet hægter fænometet sig på den pågældende side og genstart har ingen effekt.
Oplevede det nu med dette link i slutningen af indslaget
https://www.youtube.com/watch?v=5qOH2dV2A_w

Er der nogen som har oplevet det og har en forklaring/løsning ?
Avatar billede kurtba Ekspert
26. oktober 2024 - 22:35 #1
Når du ser på youtube er det vel bare reklamer, der dukker op?
Avatar billede Malm Novice
Skrevet i går kl. 06:25 #2
Nej - forstyrrelsen bliver hængede indtil den oprindelige udsendelse slutter.
Avatar billede jens48 Ekspert
Skrevet i går kl. 19:51 #3
Har kigget på et par af videoerne, og det ser mere ud til at være en bevidst indblanding i valgkampen i USA, som Youtube ikke har fået under kontrol.