Avatar billede ejgil703 Mester
24. september 2024 - 19:40 Der er 2 kommentarer

Google Crome log in problemer

Hej
Når jeg forsøger at logge ind på Google Crome får jeg en besked om at Cookie er deaktiveret og jeg skal aktivere det. Det har jeg gjort men får stadig den samme besked når jeg prøver at logge ind på de forskellige ikoner som Mail, Kalender, foto osv. Jeg er logget ind på Google Crome og har ingen problemer med at bruge søge funktionen?
Jeg har desuden fået en besked "error 400" er det måske problemet og hvis hvad gør jeg så?
Håber der er nogen der kan hjælpe mig?
Mvh / Ejgil Jessen
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. september 2024 - 20:15 #1
Jeg har ikke forstand på dit problem, men har søgt lidt på nettet og fundet dette link:

https://kinsta.com/dk/videnbase/400-bad-request/

Håber det kan være en hjælp 🤞
Avatar billede Erik K Ekspert
25. september 2024 - 14:12 #2
En rydning af cache kan sandsynligvis hjælpe.
* Åbn Chrome: Klik på Chrome-ikonet på din computer.
* Indstillinger: Klik på de tre prikker i øverste højre hjørne og vælg "Indstillinger".
* Privatliv og sikkerhed: Find og klik på "Privatliv og sikkerhed".
* Ryd browserdata: Klik på "Ryd browserdata".
* Vælg tidsinterval: Bestem hvor meget data du vil slette ved at vælge et tidsinterval (fx "Altid").
* Vælg data: Sæt flueben ved "Billeder og filer, der er gemt i cache". Du kan også vælge andre data, hvis du ønsker det.
* Slet data: Klik på "Slet data".
Du kan også bruge en hurtig genvej: Skriv "slet browserdata" i adresselinjen og tryk på Enter.