Avatar billede skolevej321 Forsker
Oprettet i dag kl. 10:52 Der er 3 kommentarer

Registrerigsdatabase

Jeg har en Levono Yoga og vil gerne instalere win 11 på den.
Udfordring er at finde HKEY_LOKAL_MASHINE SYSTEM MoSETUP.
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i dag kl. 11:31 #1
Som jeg forstår det så opretter man selv den hvis den ikke findes.
Men jeg må desværre lige putte lidt malurt i bægeret.
Microsoft arbejder på at installere Windows 11 på ikke supportet hardware vil blive svært. I .iso til 24h2 der kommer om et par måneder, vil der indføres et tjek om tpm2 chip er tilstede. Så har du sådan en så skal den være aktiveret. I første omgang er det kun tpm2 tjek der indførtes.  Senere kan det også blive på cpu.  Det er åbenbart deres ide at få gennem trumfet at brugere skal købe ny pc i den oktober næste år hvor Windows 10 måske udløber på opdateringer.
Avatar billede ErikHg Ekspert
Skrevet i dag kl. 11:31 #2
Jeg har selv prøvet fremgangsmåden i videoen, og den fremgangsmåde lykkedes.
Siden afinstallerede jeg dog Win 11 igen, da jeg ikke rigtig kan forlige mig med systemet generelt.
Derfor blev Win 10 geninstalleret.

https://www.youtube.com/watch?v=rUXLAhYFTtc
Avatar billede Poko1 Ekspert
Skrevet for 50 minutter siden #3
Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor nogle ikke kan finde ud af at bruge Windows 11?
Det er det bedste Styresystem Microsoft nogensinde har lavet! og je har trods alt været ed siden starten af 1980érne.Daman oprettede MS.Dos!
Og jeg har igen i den forgangende uge opdateret, en ældre MSI. PC:
https://ibb.co/c650ht7