Avatar billede clausito Seniormester
Oprettet i dag kl. 17:33 Der er 2 kommentarer

Facebook kopier en tråd

Jeg er medlem af en gruppe og har skrevet et indlæg og det har fået 70 kommentarer.
Jeg vil gerne have et overblik med alle kommentarer og skrive det ind i et word -dokument
Hvordan kopiere jeg alle 70 kommentarer med alt indhold
Avatar billede Erik K Ekspert
Skrevet for 10 minutter siden #1
Der findes sikkert flere måder, men du kan sætte cursoren foran navnet på den første kommentar > hold venstre musetast ned og træk med musen ned over alle kommentarer.
Når de således er markeret alle sammen (er blå), så kan du højreklikke og vælge kopier > derefter flytter du cursoren til dit worddokument > højreklikker og vælg "sæt ind".og du har nu det hele i word.
I stedet for højreklik kan du også bruge genveje. Når alt er markeret holder du ctrl nede og trykker på c for at kopiere og når du står i word holder du ctrl nede og trukker på v for at sætte ind.
Avatar billede Erik K Ekspert
Skrevet for 7 minutter siden #2
Jeg glemte lige en ting.
I stedet for at markere kommentarerne med musen, kan du holde ctrl ned og trykke på a - så er alt markeret.