Avatar billede jhjorsal Mester
13. juli 2024 - 13:12 Der er 2 kommentarer

Password sikkerhed

Jeg er gået i gang med at ændre de 2-3 udgaver jeg har af password til det IPad’en forslår, så alle password er lidt længere og unikke.
Efterhånden som jeg kommer frem, slår det mig dog, gad vide om der er en smarter måde at gemme dem, så det virker på tværs af platforme, platformene er iPad, IPhone og Windows (Chrome Browser), og jeg ville jo gerne have noget der synkronisere mellem platformene.
Jeg har kikket lidt på Bitwarden, men er usikker på om det er sådan noget jeg skal gribe til.
Kan nogen vejlede mig lidt ?
Avatar billede schack Mester
13. juli 2024 - 21:40 #1
Bitwarden er en fin password manager.
Hverken website eller app er specielt lækker, men det gør det som en password manager skal gøre.

Hvis det ikke gør noget det koster lidt, så tag en kig på 1password.com
Avatar billede Uvanga Ekspert
13. juli 2024 - 22:46 #2
Sticky Password er også udmærket. Har brugt det i flere år, koster gratis.