Avatar billede jdann Mester
28. juni 2024 - 10:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Renseprogram til Android

Hej
Jeg har eyt problem på min Tablert - Samsung.
Jeg ikke lokke ind på min netbank - jeg får følgende " din forbindelse er ikke privat " - og det er ikke rigtigt jeg kører på min egen WIFI
Jeg har prøvet at slå virusprogram - Avira " fra, men meget lidt hjælper det.
Har snakket med support til netbank og de er af den faste overbevisning at der lille et eller andet rest fra virusprogram, og blokerer.
Jeg har ingen problemer på PC eller mobiltlf. - kun tablet.
Har nogen er ide om der findes en eller anden form for renseprogram der kan rydde op :)
VH
Jørgen
Avatar billede claes57 Ekspert
28. juni 2024 - 10:49 #1
I ipad er det indstillinger, wi-fi, klik på forbindelsesnavnet og scroll ned til pivat, det skal være hakket af.
Der må være en tilsvarende på android…
Avatar billede jdann Mester
28. juni 2024 - 11:00 #2
Hej Claes57
Tak for svar - men der er desværre ikke noget " privat " under forbindelsesnavnet.
VH
Jørgen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. juni 2024 - 11:25 #3
Det kan også dække over at din WiFi forbindelse er en åben forbindelse - ikke beskyttet af password, og/eller sikkerheden slået fra. Så vil alle andre også kunne forbinde sig og se med - og dermed er den ikke privat.
Avatar billede jdann Mester
28. juni 2024 - 12:12 #4
Hej Ole
Mit eget WIFI har kodeord - jeg havde samme problem på ferie i Spanien - ogse her var det benyttede WIFI med kodeord
VH Jørgen
Avatar billede INK Ekspert
28. juni 2024 - 12:23 #5
Hvis det er en ældre model tablet, så kan browseren du bruger være for gammel. Bankens sikkerhedssystem vil så stoppe dig.
Kan du evt. opdatere styresystemet på din tablet?

Kan du installere en netbank app for din bank? Måske virker den. Hvis ikke, så er din tablet moden til udskiftning.
Avatar billede jdann Mester
28. juni 2024 - 19:41 #6
Hej INK
Styresystem er opdateret
Jeg kan dog ikke installere en app fra min bank på tabletten
Min tablet er fra 2016 - så jeg må måske - om end med sorg - erkende at den nok trænger til en udskiftning som de siger :)
VH Jørgen