Avatar billede clausito Seniormester
16. juni 2024 - 11:37 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hvilken type adapter skal man bruge - USB

Hvilken type adapter skal man bruge for at overføre data via USB adapter. Gerne den billigste, da jeg nok ikke får den brugt så meget

https://imgbb.com/rZx7TMR
størrelse på memory card er 5 cm x 3 cm

https://www.pricerunner.dk/pl/263-3200458988/Kabler/Sandberg-USB-C-SATA-3.1-%28Gen.2%29-Adapter-Sammenlign-Priser
Avatar billede clausito Seniormester
16. juni 2024 - 11:41 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2024 - 12:46 #3
De fleste andre vil nok gerne have en version i etui, så det ikke kortslutter i brug - og holder mere end 14 dage..
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2024 - 13:36 #4
Avatar billede clausito Seniormester
16. juni 2024 - 14:09 #5
Den ser ok ud. Og den passer? Mon den kan købes i Danmark?
Avatar billede clausito Seniormester
16. juni 2024 - 14:31 #6
Kender du en billigere model. Jeg kommer ikke til at bruge den meget
Amazon blir ca 250 kr med fragt
Måske alligevel en uden cover
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2024 - 14:35 #7
Jeg har kun set denne, og så en masse kineserier.
Bemærk også, at inkl porto, så er prisen EUR 24.42 (lige over 182kr) til Danmark
Avatar billede clausito Seniormester
16. juni 2024 - 15:02 #8
Men jeg får kun en dollar pris. Jeg kigger på det.
Og stor tak for din hjælp. Surt at købe noget der ikke virker. For stort card eller for lille
Tak
Avatar billede clausito Seniormester
16. juni 2024 - 15:10 #9
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2024 - 17:16 #11
valuta - alt andet lige, så brug lommeregner i Windows.
Top venstre klik på de 3 streger, og pil ned til 'Valuta'
Der er typisk 2, den øverste dansk, ved den nederste klikker du på dens valutanavn, og bladrer (op/ned alfabetisk) til du når USA - Dollar.
Derefter klikker du lige over, hvor der står 0 $ så den er fremhævet, og taster din usa-valuta ind - så har du prisen i Danmark - Krone lige over.
Det er en ajourført kurs fra Nationalbanken (pånær de enkelte bankers gebyrer) - lige til at bruge.
Der er ingen grund til at gætte fremover - og når det er beregnet, så klik på de 3 streger i top venstre igen, og vælg 'Standard'
Avatar billede clausito Seniormester
16. juni 2024 - 18:11 #12
Takkee - matematik har aldrig været min stærke side
Hyg dig med fodboldkamp
og tak endnu engang
Avatar billede clausito Seniormester
16. juni 2024 - 18:12 #13
Poku - jeg har ikke brug for GB. Alt fra memory card skal overføres til min egen pc via USB
Avatar billede clausito Seniormester
16. juni 2024 - 18:14 #14
Coolpriser skal have en masse omkring medlemskab osv
Jeg vælger nok alligevel dit forslag og så må jeg bare vente på "ankomsten"
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. juni 2024 - 18:18 #15
Unskyld overfladisk læsning Af Spøggsmål Den jeg viste dig forleden gør nøjagtigt det samme som den i #9
Avatar billede clausito Seniormester
16. juni 2024 - 18:29 #16
Claes - jeg har købt dit forslag og bare lavet hurtig levering
Tak for hjælpen
Avatar billede fase Professor
17. juni 2024 - 17:42 #17
Har du overvejet en ekstern harddisk?
Avatar billede clausito Seniormester
17. juni 2024 - 18:33 #18
Overvejet men har fuldført claes forslag