Avatar billede Novice-1 Forsker
11. juni 2024 - 18:50 Der er 4 kommentarer

brother DCP- L2620DW & og uorginal toner

og nu siger den den pludselig: ingen toner
har ellers , da/ -efter- der stod  ingen toner  fravalgt tilbud om toner/ forbrugsmidle etc.

kan man på en ellr anden måde snyde printeren så den er ligeglad
hvad hvis jeg afinstallerer den renser pc med ccleaner etc.
eller vil det blot gøre ondt værre ikke bedre i nævnte tilfælde :-)

skal jeg virkelig krybe til korset og købe dyrt originalt toner

på forhånd tak for altid relevante svar!
Avatar billede Novice-1 Forsker
11. juni 2024 - 18:59 #1
For ikke at hænge dette mærke og denne model ud,  så kan i måske nejes med at give generelle  råd hvor der er problemer med at bruge uoriginalt toner
Avatar billede fase Professor
11. juni 2024 - 21:30 #2
Du kan sagtens komme ud for, at printeren kun accepterer originale farvepatroner. Det har jeg været udsat for med to forskellige printerfabrikater. Så du bør nok bide i det sure æble og købe originale farvepatroner. Det skal siges, at jeg ved at skifte chippen fra den gamle originale patron fik printeren, en canon laserprinter, til at virke. Men det er ikke sikkert, at det virker på din printer.
Avatar billede hjolsen Ekspert
12. juni 2024 - 05:34 #3
Prøv at søge efter "reset toner brother DCP- L2620DW "  På de fleste brother laser printere kan du nulstille en toner og fortsætte udskrift uden at skifte !
Avatar billede Novice-1 Forsker
27. juni 2024 - 13:58 #4
#3  vil jeg prøve når  ferien er overstået