Avatar billede barth Professor
09. januar 2024 - 09:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2019 arbejder offline

Jeg har fået et problem med min Outlook. Den siger pludselig, at den arbejder offline. https://ibb.co/fdDVVv4
Jeg har søgt og søgt på hvad jeg skal gøre, men det er ikke lykkedes.
Det er et problem, for det er vanskeligt at modtage og sende mail.
Håber på en klat beskrivelse af, hvad jeg kan gøre for at få den online.
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. januar 2024 - 09:54 #2
Nogle gange hjælper det at reesette Routeren!
Avatar billede barth Professor
09. januar 2024 - 10:01 #3
Hej Claes.

Det syns jeg, at jeg har prøvet.
Microsoft skriver:
Hvis du vil ændre indstillingen Angiv som forbrugsbaseret forbindelse, skal du gøre et af følgende:

Fjern datagrænsen, hvis der er indstillet en. Sådan gør du:

Vælg knappen Start, og vælg derefter Indstillinger > Netværk  & Internet > Status  .

Under det netværk, du har forbindelse til, skal du vælge Dataforbrug.

Vælg netværksforbindelsen under Vælg et netværk, og vælg derefter Fjern grænse > Fjern.

Men det synes jeg også jeg har prøvet.

poko: Jeg prøver.
Avatar billede barth Professor
09. januar 2024 - 10:05 #4
Sådan ser mit dataforbrug ud. https://ibb.co/sJV6MQf
Avatar billede barth Professor
09. januar 2024 - 10:09 #5
Og sådan ser det ud når jeg så klikker på min forbindelse. https://ibb.co/ggf18dS
Men her kan jeg jo ikke fjerne grænsen.. Håber på hjælp
Avatar billede kurtba Ekspert
09. januar 2024 - 21:58 #7
NÅH, kan se, at jeg bare sendte samme link som claes57.
Avatar billede barth Professor
10. januar 2024 - 16:10 #8
Men er der sket noget underligt.
Flere steder står der jo, at det er i mailserveren man skal logge ind.
Jeg gik ind i kontoindstillinger, og fjernede det sidste bogstav i serverne, og satte det ind igen, og trykkede kør.
Og nu sender og modtager min Outlook normalt, så alt ser ud til at være i orden.
Hvis jeg trykker send/modtag ser det ud til, at den stadig er offline, men i praksis er den ikke.
Så jeg tror problemet er løst.