Avatar billede Tommy Novice
21. december 2023 - 13:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forsvundne Gmails

I formiddag mens jeg sad ved min pc forsvandt alle mails i indbakken modtaget efter 21.08, da jeg efterfølgende så efter på min iPad var problemet selvfølgelig det samme, dog med den undtagelse at her var der en mail modtaget 11.09, som ikke var forsvundet.
At det ikke er samme antal mails som er forsvundet på de to enheder får mig til at tro at der må være sket en fejl i mail serveren, men desværre er det ikke, så vidt jeg kan se, muligt at komme i direkte kontakt med Google.
Jeg har selvfølgelig prøvet at søge i spam og papirkurv, og søgefunktionen.
Håber I kan hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. december 2023 - 13:26 #1
Prøv at slukke helt ned for alle enheder, der har forbindelse til Gmail. Vent 10-15 sekunder så google er med på det, og start så op en enhed ad gangen.
Med lidt held, så får du dine mails tilbage - ellers er der den længere vej via din sikkerhedskopi…
Avatar billede Tommy Novice
21. december 2023 - 15:04 #2
Desværre, det hjalp ikke at lukke og desværre har jeg ikke sikkerhedskopieret mine mails.
Så det ser ikke for lyst ud, men tak for hjælpen.
Avatar billede INK Ekspert
21. december 2023 - 16:18 #3
Har du prøvet at logge på din G-mail i en browser, og her ledt efter dine mails? Normalt kan man finde en mappe, der hedder alle mails, hvor du finder revl og krat (Google glemmer aldrig).
Avatar billede Tommy Novice
22. december 2023 - 09:47 #4
Har forsøgt på tre browsers, desværre uden held, men tak for tippet.
Avatar billede INK Ekspert
22. december 2023 - 10:01 #5
Når du går i Google mails i en browser, skal du gå i indstillinger, alle indstillinger, etiketter. Her skal du sikre dig, at den systemetikette, der hedder alle mails er sat til VIS i etiketlisten (måske også vis i IMAP). Nu vil du have en systemmappe, der viser alle mails (også slettede mails). Husk Google glemmer aldrig ;-)
Avatar billede Tommy Novice
22. december 2023 - 10:47 #6
Så lykkedes det.
Tusind tak for hjælpen!