Avatar billede ibnielsen Seniormester
12. december 2023 - 18:26 Der er 5 kommentarer

YouSee musik låses med låseskærmen

Når jeg kører i bil og bruger YouSee musik via auxindgang, låser den med låseskærmen og jeg kan ikke åbne den, når jeg kører
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2023 - 18:59 #1
Avatar billede kurt54 Ekspert
12. december 2023 - 23:25 #2
Slå strømbesparelse fra på Yousee appen !

Jeg tror du skal kigge på  appens indstillinger - tillad den at køre i baggrund - lad den forhindre telefonen i at gå i dvale. Men giv lidt mere oplysninger - Apple Carplay ? android auto ? iOS ? android - hvilken telefon.  . Du kan også øge skærm timeout.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
13. december 2023 - 09:41 #3
Telefonen er Samsung Galaxy og man kan ikke tildele tilladelser, kun hvis appen kræver det og det gør den ikke. Max skærmtid er 30 min
Avatar billede kurt54 Ekspert
13. december 2023 - 10:38 #4
På min Samsung (tablet) - log ind i Yousee appen -vælg indstillinger -tandhjulet oppe til højre - så ser jeg batteri optimering -det samme på min Motorola telefon.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
15. december 2023 - 10:20 #5
Jeg har slået batteri optimering fra, men skærmen låser stadig