Avatar billede mikaeld Praktikant
10. november 2023 - 17:11 Der er 5 kommentarer

Mail i Thunderbird

hej derude
min thunderbird er efter en opdatering begyndt at klappe mails sammen ligesom i gmail

hvordan ændrer man tilbage
jeg vil i min indbakke gerne kunne se alle mails og vil ikke klappe en afsender op og ned for at se mails'ene til vedkommen

håber i kan hjælpe
mvh mikael
Avatar billede Erik K Ekspert
10. november 2023 - 17:43 #1
Hvis jeg forstår "klappe mails sammen" rigtigt, så mener du, at meddelelsesruden er væk??
Hvis det er tilfældet, så klik på vis, kør cursoren ned på layout og i menuen, der åbner sig, klikker du på meddelelsesrude for at få sat et flueben.

Meddelelsesrudens størrelse kan du så justere ved at trække i tværbjælken.
Avatar billede mikaeld Praktikant
10. november 2023 - 17:56 #2
hvor finder du layout henne ?
det jeg mener er at alle mails fra en person er under en mail i indbakken og at man skal trykke på en pil for at de alle åbner sig op - håber det giver mening :)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2023 - 17:58 #3
Prøv at kigge her om indhold i video kan hjælpe dig lidt tilbage til noget du var bekendt med.
https://www.youtube.com/watch?v=MriDIoLMtBg
Avatar billede Erik K Ekspert
10. november 2023 - 18:13 #4
Når du klikker på Vis får du en dropdownmenu, hvor du bl.a. finder layout.

Nej, jeg forstår ikke, hvad du mener, men jeg prøver et gæt.

Klik på funktioner, kør cursoren ned af listen og klik på Indstillinger.
På siden, der åbner, klikker du på Chat og finder muligheden Vis en besked, der skal være sat et flueben og du skal så klikke på pilen til højre og vælge den mulighed, der hedder: med afsenderens navn og en forhåndsvisning af indholdet.
Avatar billede falster Ekspert
11. november 2023 - 11:33 #5
Måske:

Menupunkt "Vis" - "Sorter efter" - sæt flueben ved "Ikke i tråd".