Avatar billede scavenger Nybegynder
31. august 2001 - 03:36 Der er 2 kommentarer

Java IRC...

Hej alle lystne pointeventyrere....

....Jeg har i den seneste tid DESPERAT forsøgt at få fat i et Javabaseret IRC-applet...

...Har igen og igen og igen forklaret folk at jeg IKKE gider betale... Det MÅ kunne lade sig gøre at få gratis....

Jeg er efterhånden så desperat efter det at jeg uddeler en ordentlig spandfuld points til den der finder/laver et applet der opfylder følgende kriterier:

IRC-appletten skal kunne connecte til en server man selv bestemer, ligeledes port... Man skal kunne ændre farver på f.eks. baggrund og tekst... Og så skal der ikke komme alt muligt \"unregistered\" frem hver gang man skriver en besked eller connecter....

...Giver ikke points til folk som bare sender et link til et program... Det skal opfylde det jeg leder efter... Ved det er der, har set det før...

-Scavenger
Avatar billede disky Nybegynder
31. august 2001 - 09:34 #1
Der er nok ikke andet at gøre end at lave det selv.

Og en applet for ikke lov at connecte til andre servere end den som den er loadet fra, uden den har et sikkerhedscertifikat.
Avatar billede vgaard Nybegynder
31. august 2001 - 11:19 #2

Ingen links, sagde du, men kig alligevel på følgende review site:
http://www.valinor.sorcery.net/clients/platforms-java.html
Ellers må du gå jo igang med at programmere ;).