Avatar billede Lene Praktikant
04. september 2023 - 08:46 Der er 4 kommentarer

Printerpatron er udløbet på dato

Kan det virkelig passe at vi er nødt til at smide HP printerpatroner ud fordi de er blevet "for gamle". De er udløbet på datoen og derfor vil printeren ikke acceptere dem.
Er der nogen måde at "nulstille" udløbsdatoen på?
Avatar billede INK Ekspert
04. september 2023 - 09:59 #1
Har ikke selv erfaring med dette, men flg. link kan måske afhjælpe problemet
https://smallbusiness.chron.com/disable-timers-hp-ink-40724.html
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. september 2023 - 10:09 #2
Det vil ikke undre mig om "de er blevet for gamle". Dette er bare endnu et fupnummer fra producentens (HP) side, i jagten på profit. Intet er dem helligt, når det gælder om at rage til sig.
Avatar billede Lene Praktikant
04. september 2023 - 10:52 #3
Tak for info. Jeg afprøver det lige på vores printer og håber at det virker :-)

Vi har nemlig været så "dumme" at vi altid ligger inde med et ekstra sæt patroner så hvis vi løber tør efter lukketid, at vi kan skifte.
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. september 2023 - 11:59 #4
#3 - Det skulle man jo også gerne kunne, uden problemer!
Der er jo ikke tale om fødevarer, som man  kan blive syg af at anvende.