Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
08. august 2023 - 17:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan man spille alle numre fra én CD på Spotify ?

Jeg har Spotify. Har haft den længe.
Bruger den ikke særlig meget.
*
Jeg har den gratis udgave,
*
I dag ville jeg høre :
Jonny Logan : "Irish Collection 2" Bl.a med Galway Girl.
*
Men jeg kunne kun spille én sang = The Irish Soul.
*
en det skyldes måske, at jeg ikke har Premium, og et abonnement.
*
Det er jo fair nok !
*
Men er det sådan ?
*
Er der, evt. et andet sted, hvor man kan høre lidt musik.
Helst gratis,
*
Ja, undskyld. Jeg ved godt man burde betale !
*
(Men så meget bruger jeg det ikke)
*
Venlig Hilsen = Jørn Rudolph
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2023 - 17:51 #1
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
08. august 2023 - 18:04 #2
Mange Tak, 220661 - Kigger på det, senere. Vi skal til at lave mad.
Har 2 af børnene på besøg. Men Tak
Avatar billede madklub Guru
08. august 2023 - 19:21 #3
Radio Paradise.
Gratis god musik non stop.
https://radioparadise.com/player/list/mellow-mix
Avatar billede puren Ekspert
08. august 2023 - 23:06 #4
https://open.spotify.com/album/5zCqJmzMuFwoaor5ZMVPIH?autoplay=true

spotify har ikke retiheder til at afspille de andre ud over den ene, så derfor du kun kan afspille det ene nummer
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
08. august 2023 - 23:21 #5
Tak madklub jeg vender tilbage i morgen ....
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
08. august 2023 - 23:22 #6
Tak puren - Ja, men så er det jo derfor ! Så ved man det !

Jeg vender tilbage i morgen - Men Tak til alle her ....
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. august 2023 - 09:23 #7
God morgen - Tak - 3 gode informationer ....
Avatar billede Erik K Ekspert
10. august 2023 - 23:19 #8
#4
At Spotify ikke skulle have rettigheden til resten af det album betvivler jeg.

Når man ikke betaler for Spotify, kan man ikke frit vælge, hvad man vil høre og derfor kan man ikke bare lytte til et helt album efter eget valg.

Når man betaler, kan man høre hele albums og også oprette playlists med valgte musikstykker fra diverse albums med den musik man gerne vil høre.

Hvis ikke der var forskel på, hvad man kan, om man betaler eller ej, så var der nok ingen, der ville betale.
Avatar billede puren Ekspert
11. august 2023 - 01:34 #9
#8 du kan betvivle alt det du vil, jeg er Premium kunde så jeg kan med 100% sikkerhed sige at Premium kunder kan heller ikke afspille de andre nummere

det at man betaler for er at man ikke skal lytte til reklamer, kan downloade ens musik til off-line brug, bedre kvalitet(mens vi kunne se tal på det var free 128Kbps og Premium 320kbps(om der er lavet om på det siden den gang ved jeg ikke)) men du kan jo selv se hele listen her
https://support.spotify.com/us/article/premium-plans/