Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. juli 2023 - 18:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Der kommer cookies fra "Bing.dk" konstant (Bruger ikke Bing søgemaskine)

Et lille bitte - forståelses spørgsmål ;
*
Der kommer cookies fra "Bing.dk" konstant.
Men jeg =  (Bruger ikke Bing søgemaskine).
*
Sletter den bare - Men hvorfor kommer de ?
*
Windows 10 og Windows 11.
*
Jeg bruger Firefox som standard.
Men har også Opera og Google Crome
*
Venlig Hilsen Jørn
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. juli 2023 - 18:51 #1
Jeg ved ikke om dette link kan hjælpe dig af med pop ups fra Bing, men håber på det.

https://www.youtube.com/watch?v=NXEdMFOv4Ec

Bing er ikke andet end et misfoster, der aldrig skulle have været sat i verden.
Jeg forstår udemærket dine frustrationer.
Avatar billede valby Ekspert
09. juli 2023 - 19:02 #2
Fra nettet:Hvis du har en Windows-pc, er Edge-browseren allerede installeret, og når du laver en søgning i Edge, er det Bing, der foretager søgningen.

Hvis du vil vide mere:  https://komputer.dk/internet/derfor-boer-du-overveje-at-bruge-bing
Avatar billede valby Ekspert
09. juli 2023 - 19:08 #3
Ps. Jeg ved ikke hvorfor du får småkager fra bing. Jeg bruger bing gennem Opera
men jeg har ikke (endnu) fået nogen.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. juli 2023 - 19:26 #4
Jeg siger : Mange Tak ....
Jeg bruger ikke Edge.
Men den kan godt være "I baggrunden" (Det tror jeg den er) -
Jeg ser de par cookies, når jeg Scanner med cCleaner Free.
*
Jeg havde slået Edge fra -
Men nu har jeg sat X ved Edge Cookies.
*
Tak for god Info
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. juli 2023 - 21:14 #5
Tak for Info ....
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juli 2023 - 07:40 #6
gå lige ind i edge en enkelt gang - og ret den til, så
indstillinger / persondata... og scroll helt ned i bunden ti 'adresse og søgelinje' (det er ikke meningen at du skal finde den) klik på > ude til højre og sæt søgemaskinen til google.dk og ret også 'administrer søgemaskiner' og sæt google.dk som standard.
luk edge (og genstart gerne pc) - så skulle en del interaktioner med edge/bing gerne være væk.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. juli 2023 - 11:00 #7
Tak, claes57