Avatar billede mort1 Ekspert
11. juni 2023 - 12:05 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Opdatering - Windows 11 Moment 3

Det ser ud til at den seneste opdatering, Windows 11 Moment 3, bl.a. skulle indeholde sekundviser i forbindelse med uret, for lige at nævne noget der skulle være et synligt tegn på at computeren er opdateret til med Windows 11 Moment 3,
Jeg får at vide, at min pc er opdateret, men ser ingen visning af sekunder - Ikke fordi det har stor betydning, men har andre fået opdateret til Windows 11 Moment 3, og ser I sekundvisningen?
Avatar billede valby Ekspert
11. juni 2023 - 12:52 #2
Jeg har lige prøvet linket af, det virker.
Avatar billede mort1 Ekspert
11. juni 2023 - 13:26 #3
valby: Tak - det er som du skriver, "det virker" - men jeg konstaterede hurtigt, at det ikke er noget jeg har behov for, tvært imod, men rart at vide at det fungerer :-)
Avatar billede valby Ekspert
11. juni 2023 - 13:32 #4
Velbekomme. Ja det var også min oplevelse, gider ikke at se den sekundviser fise rundt. :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juni 2023 - 15:12 #5
Unødvendige features man sikkert kunne finde på et 3 part program hvis man ønskede sig det.
De skulle hellere kigge lidt på den brugerflade de har ødelagt med Windows 11.
Ikke mærkeligt at stadig 78% bruger Windows 10 hvor Windows 11 kun bruges af ca 20%
Avatar billede mort1 Ekspert
11. juni 2023 - 17:47 #6
220661 - Det med brugerfladen er nok lidt en vanesag - Faktisk er jeg tilfreds med Win. 11.
Min hustru bruger Windows 10, og jeg synes det se sk... irriterende, hver gang jeg skal bruge hendes pc. ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juni 2023 - 18:35 #7
#6 Jeg har ændret brugerfladen på min og fået ændret de ting som jeg synes Windows 11 halter på og bibeholdt det jeg kan lide. Kan faktisk godt lide hoved menu og joblisten i 11. Menuen start er ændret til en version der minder om 10. Jeg tror også noget af grunden til den ikke bruges helt sp meget er at Windows 12 ligger i støbeskeen og kommer om godt et prs tid. Jeg har min 11 som ren test pc som jeg eksperimentere en del med 😉