Avatar billede kenneth18 Nybegynder
24. januar 2000 - 12:12 Der er 9 kommentarer

internet deling

hvordan deler man en internet forbindelse med op til 3 brugere i windows 98 se???
send mig en mail på miniwil@forum.dk hvis du ved det
meget hurtigt og vigtigt tak!!!!
Avatar billede tesmara Nybegynder
24. januar 2000 - 12:34 #2
Og jeg kan ikke sende E-Mail her fra da jeg er i skole og jeg gider ikke at oprette en free E-Mail bare for det
Avatar billede snowball Novice
24. januar 2000 - 13:09 #3
Hvoror ikke bare bruge den funktion som Win98 SE har ???

Læs mere her:

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=9710

Snowball
Avatar billede tesmara Nybegynder
24. januar 2000 - 18:55 #4
Fordi at den der er indbygget i Win 98 kan lave nogle problemer, så som at man nogle gange skal genstarte maskinen da den har det med at fryse internet forbindelsen
Avatar billede snowball Novice
24. januar 2000 - 20:27 #5
Sikkert, men hvis personen ikke har prøvet den mulighed, så var det måske en idé lige og prøve den først, for det kune jo være at han/hun kunne få det til at virke !!!

Snowball
Avatar billede tesmara Nybegynder
24. januar 2000 - 23:05 #6
Det er rigtigt nok med det er et meget let program. der er hvis ikke noget at sætte op ellers tag det kun 30 Sek. (Jeg er normalt sever og der skal jeg ikke sætte noget op)
Avatar billede fcq98 Nybegynder
29. januar 2000 - 23:59 #7
gå op i tilføj/fjern Programmet i din Kontrol panel her har du en fane med
Windows installation >> Vælg internet værktøjer>> Vælg med makering > Deling af internet forbindelse >> hav en diskette klar til at lave delingen med >> Lav disketten..

nu ka du så blot vælge kør i start menuen i - win 95/98 A:\(exe filen) Svupti og alle dine maskiner er med -

MVH
fcq98

Avatar billede freeman5 Nybegynder
31. januar 2000 - 20:44 #8
Prøv http://www.winhelp.dk ! Den har før hjulpet mig !
Avatar billede veronique Nybegynder
05. februar 2000 - 02:03 #9
her er løsningen på dit problem du skal have det program der heder internetshare jeg vil gerne sende det til dig på mail ca 1mb det installere du bare på alle maskinerne så laver den selv resten af arbejdet den deler både
mail og icq altså alt.