Avatar billede Comand Praktikant
28. december 2022 - 18:22 Der er 3 kommentarer

Apps bliver ved at indlæse

Jeg har de seneste dage fået et mærkeligt problem med visse apps til begge mine Android-enheder: De bliver ved at indlæse - og ja, jeg har prøvet både at slette apps og geninstallere, men det hjælper ikke. Som nævnt er det kun nogle apps - bl.a. Disney+, Mofibo og Spotify, mens f.eks. Netflix virker som normalt - og det er de samme der virker og ikke virker på begge mine enheder. Det er kun på Android-enheder problemet er, Disney+ virker f.eks. uden problemer på mit LG TV. Nogen idé om hvad jeg kan gøre?
Avatar billede Erik K Ekspert
29. december 2022 - 00:59 #1
Prøv eventuelt at genstarte enhederne. Det løser ofte den slags problemer, selvom man kan undre sig over, at samme fejl opstår på to enheder.
Avatar billede Keld Broe Seniormester
29. december 2022 - 20:13 #2
Der kan være mange grunde til, at en app ikke fungerer korrekt. Nogle mulige årsager kunne være:

Dit internetforbindelse er for langsomt eller ustabil. Prøv at tjekke, om du har dækning eller om du er tæt på en wifi-router.

Din enhed har ikke tilstrækkeligt med ledig plads. Prøv at rydde op på enheden ved at slette unødvendige filer og apps.

Der er en opdatering tilgængelig til appen, som du ikke har installeret endnu. Prøv at tjekke, om der er en opdatering tilgængelig i Google Play-butikken.

Der er en fejl i Android-systemet. I så fald kan du prøve at genstarte enheden eller gendanne den til fabriksindstillingerne. Dette vil slette alle dine data, så husk at sikkerhedskopiere dem først.

Håber dette kan hjælpe!
Avatar billede Comand Praktikant
30. december 2022 - 16:15 #3
Tak for løsningsforslagene - desværre var der ikke nogen af dem, der hjalp. Men jeg har nu talt med min internet-udbyder, der mener at jeg skal have et andet modem...