Avatar billede dalkaer Nybegynder
30. august 2001 - 17:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Databaseformat

Er der nogen der kender ti databaseformatet GDB ??
I så fald, hvilket program kan læse dette format.

På forhånd tak
Avatar billede martinlind Nybegynder
30. august 2001 - 19:01 #1
InterBase, som kan hentes gratis på www.Interbase.com, den er OpenSource, og en ret fed Database
Avatar billede dalkaer Nybegynder
30. august 2001 - 21:50 #2
Tak Martin, jeg har hentet programmet fra Borland, nu skal jeg så se om jeg kan finde ud af det.
Men de 30 point har du fortjent, tak
Hilsen Leif
Avatar billede dalkaer Nybegynder
30. august 2001 - 22:19 #3
Martin, jeg har lige et spørgsmål mere, hvordan kommer jeg ind i den omtalte gdb fil, for at læse de data der står skrevet.
Hilsen Leif
Avatar billede martinlind Nybegynder
30. august 2001 - 23:06 #4
Du bruger programmet IBConsole og SQL-sprog, der findes og et link ( oppe på www.interbase.com ) til PDF manualer ( 10mb )
Avatar billede dalkaer Nybegynder
01. september 2001 - 11:07 #5
Hej Martin, jeg har lige et spørgsmåk mere, kan du ringe til mig på telf 3819 8501, jeg skal nok ringe tilbage.
På forhånd tak.
Leif