Avatar billede valby Ekspert
08. december 2022 - 13:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sendt til

I windows er der, ved højreklik, en mulighed, som hedder "Send til"
Der har jeg lagt en genvej til PaintShopPro. Nu har jeg opgraderet fra Windows 10 til 11. Problemet er, at nu er der proppet andre forældede muligheder ind som: Faxmotager, Postmodtager og zipkomprimering.Jeg plejer, at kunne redigere "Send til"  i C-Windows. Man skriver "Sendto" og lader Windows søge.
Der skal komme et felt, hvor mit navn står, men det gør der ikke mere.
Det vil sige, at jeg hverken kan lægge noget ind, eller fjerne noget i "Send til"
Er der nogen mulighed, for at redigere "Send til" på en anden måde?
Avatar billede klaudi Ekspert
08. december 2022 - 13:46 #1
Tast WIN+R for at åbne Kør boksen.
Skriv så shell:SendTo og klik Ok, så skulle Stifinder gerne åbne i Sendto mappen.
Avatar billede Peter Guru
08. december 2022 - 13:48 #2
I Kør > Åbn  skrives:  shell:sendto
Avatar billede valby Ekspert
08. december 2022 - 13:53 #3
Tusinde tak! Det var lige det der skulle til. 😁
Avatar billede valby Ekspert
08. december 2022 - 13:55 #4
Tak Peter, du kom lige et minut for sent, men ellers fint. 😊