Avatar billede chrlaursen Nybegynder
30. august 2001 - 15:39 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Er denne side ok ?

Hvad vil i give denne side i karakter for design?
F.eks. 8@13 ???
Avatar billede chrlaursen Nybegynder
30. august 2001 - 15:39 #1
Avatar billede bbs Nybegynder
30. august 2001 - 15:40 #2
Læg lige lidt flere points i kassen, så kan vi snakke ..
Avatar billede bbs Nybegynder
30. august 2001 - 15:42 #3
ellers 8^@13, da det er lidt for enkelt, men stadig flot.
Avatar billede mukke Nybegynder
30. august 2001 - 15:42 #4
Spørg dig selv om folk kan læse hvad der står?
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. august 2001 - 15:43 #5
bbs --> nemlig
Avatar billede chrlaursen Nybegynder
30. august 2001 - 15:43 #6
??? Jeg skal nok lægge flere point, men hvad mener i med at man ikke kan læsse hvad der står `???
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. august 2001 - 15:44 #7
7^@13, logo = grimt
Avatar billede chrlaursen Nybegynder
30. august 2001 - 15:44 #8
Så... Nu er den op på 10 point
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. august 2001 - 15:45 #9
den sorte på grå/blå baggrund? ik\' smart!
Avatar billede chrlaursen Nybegynder
30. august 2001 - 15:45 #10
Hvorfor er den grim ?
Avatar billede mukke Nybegynder
30. august 2001 - 15:45 #11
et lille hint:

Sort tekst på sort baggrund (overdrivelse fremmer forståelsen) er ikke altid det bedste.
Avatar billede mukke Nybegynder
30. august 2001 - 15:46 #12
en god test: hvis teksten er mere behagelig at læse når den er markeret, er farvesammensætningen mindre heldig.
Avatar billede chrlaursen Nybegynder
30. august 2001 - 15:46 #13
??? - den har lyse-grå kasser med en mørk grå indhold med sort text. Er den da andre farver i jeres browser
Avatar billede chrlaursen Nybegynder
30. august 2001 - 15:47 #14
Er der nogle der kan give mig flottere farver
Avatar billede chrlaursen Nybegynder
30. august 2001 - 15:48 #15
Forresten hvad syntes i om mit logo ?
Avatar billede vandhunden Nybegynder
30. august 2001 - 15:50 #16
Gu er den ej! Der er jo ikke noget på den...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. august 2001 - 15:50 #17
flot og enkelt, måske en anelse for mørkt, der mangler lidt kontraster, logo og teksfarven på links´ne er det eneste der bryder den mørke baggrund, prøv evt. at gøre den yderste baggrund lysere, eller måske hvid, tror det vil gøre en kæmpeforskel
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. august 2001 - 15:53 #18
takker for point :-)
Avatar billede mukanus Nybegynder
30. august 2001 - 15:53 #19
lav et andet topbanner det du har nu er grimt
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. august 2001 - 15:55 #20
en detalje, på åbningssiden skal du nok lige overveje teksten: - Det er gratis, du skal bare opret Bruger, den skal nok hedde: - Det er gratis, du skal bare klikke på Opret Bruger, eller: - Det er gratis, du skal bare oprette dig som bruger

Avatar billede vandhunden Nybegynder
30. august 2001 - 16:23 #21
ztyxx >>> Det skrev du jo kun for at få point!!! Det er så typisk her på E. Hvis man kommer med sin egen mening så får man intet, men hvis man skriver det som opretteren gerne vil høre, så får man i pose og sæk.

Han spurgte om siden var ok. Det er en subjektiv vurdering! Et negativt svar er i princippet ikke bedre end et positivt !!!

Ved godt at mit svar ikke var ret fyldigt og brugbart, men jeg er også bare vred over at det er en generel tendens her på E.

/Andreas
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 20:54 #22
liiige en kommentar om retsatvning :)

på \"køb reklame\" siden

Standart staves altså standard
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. september 2001 - 12:19 #23
vandhunden>> der blev spurgt om designet, og ikke indholdet, så jeg forstår ikke helt din pointe, og nej, det var ikke bare for at få point, som du hævder........