Avatar billede Steen Jensen Praktikant
22. august 2022 - 13:04 Der er 1 kommentar

Flytning af stor fil

Fornylig skulle jeg oploade en zip-fil på 14 GB fra min hjemmeside-udbyder. Jeg brugte FileZilla-programmet, og det gik fint, selv om det da tog lidt lang tid.
For sjov skyld ville jeg så prøve at downloade filen til min eksterne harddisk. Det kunne ikke lade sig gøre, så nu er mit spørgsmål, om man kan sætte FileZilla op til som fjernsted at have en ekstern harddisk, og hvis ja, hvordan gør man så det?
Hvis nej, findes der så et program der kan det?
Venlig hilsen
Steen Jensen
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. august 2022 - 13:54 #1
Din eksterne harddisk kan være formatteret som FAT32, som ikke kan håndtere filer større end 4GB.