Avatar billede Uvanga Ekspert
19. juni 2022 - 09:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

USB stick vises som DVD i stifinder

Jeg er nogen gange ude for at når jeg isætter en USB memory stick, og åbner stifinder, vises den som DVD drev. Det er en specifik USB der vises sådan. Hvad kan det skyldes? Andre USB vises med korrekt drev.
Avatar billede Uvanga Ekspert
19. juni 2022 - 09:42 #1
En søgning på engelsk hjalp. Problemet kan løses via en formattering i disk mangement. Dette er nu gennemført, og USB vises nu med korrekt drev👍
Så spørgsmålet som sådan lukkes hermed, men evt. kommentarer og erfaringer modtages dog gerne.
Avatar billede INK Ekspert
19. juni 2022 - 10:12 #2
Kunne du give et link til den oplysning, der løste problemet?
Avatar billede Uvanga Ekspert
19. juni 2022 - 10:26 #3
ad #2 Hermed en beskrivelse af metoden:
https://ibb.co/QQ8TDQF