10. april 2022 - 11:30 Der er 2 kommentarer

Facebook

Hvorfor er der en hvid boks på min FB startside kun på min comp.der er intet på mobil og tablet hvor der står Du er helt ajour den kan ikke fjernes og bevirker der ikke kommer nye notifikationer på.Hilsen Dorte
Avatar billede Lille Hjælper Seniormester
03. august 2022 - 20:34 #1
Har du prøvet at logge af og logge på?
Avatar billede Hanne Praktikant
21. november 2023 - 08:32 #2
Følger , da jeg har samme problem . Har prøvet at slette fasbook og geninstaller den igen , men det var det samme .