Avatar billede carstenpri Juniormester
19. december 2021 - 19:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kamera på HP ProBook 450 G8 Notebook - virker ikke

Har downloadet alle drivere, anvendt HP Support Assistent - alt sammen uden held
Avatar billede kurtba Ekspert
19. december 2021 - 20:38 #1
Hvilke fejlmeddelelser får du? Hvilket program forsøger du at bruge kameraet med?
Har du set om det er aktiveret i enhedshåndtering?
Avatar billede carstenpri Juniormester
22. december 2021 - 14:49 #2
Får ikke fejlmeddelelser, men det virker ike og jeg kan ikke aktivere det i indstillinger når jeg fx bruger Teams. Er aktiveret i Enhedshåndtering
Avatar billede carstenpri Juniormester
22. december 2021 - 15:04 #3
Problemet er løst og jeg tør næsten ikke fortælle hvordan ...
Men den der slider der skjuler kameraet er altså næste usynlig ...  😂