Avatar billede lurup Ekspert
18. november 2021 - 15:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Mistet filer ved overførelsel fra skrivebord til onedrive

Hej
Jeg har overført ca 20 filer fra mit skrivebord til min onedrive.
Alt gik fint MEN nu kan jeg ikke finde mine filer nu ???
De er hverken i papirkurv på skrivebord eller i papirkurv i onedrive.
Hvis der ikke en noget at her ? KAn man så bruge noget software som fx GetDataBack ? elelr hvad det hedder i dag
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2021 - 18:27 #1
Kunne det tænkes de ligger i OneDrive, enten i roden eller i en eksisterende mappe?
Avatar billede lurup Ekspert
18. november 2021 - 18:53 #2
Nej
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2021 - 19:06 #3
Har du brugt søgefunktionen i “finder”. Måske ligger filerne i en helt anden folder, evt. i iCloud?
Avatar billede kurtba Ekspert
18. november 2021 - 20:43 #4
Hvis du har adgang til en anden pc, så installer Recuva på den (gratis) og pil din harddisk ud og tilslut den til den anden pc, så den kan scannes "udefra".
Lad være med at bruge din pc mere, så længe du vil redde noget.
Hver gang du starter den er der risiko for, at det område hvor de forsvundne filer lå bliver overskrevet, og derved bliver de sværere at genskabe.
Hvis ikke de er overskrevet, burde det ikke være noget problem at genskabe dem.
Avatar billede lurup Ekspert
18. november 2021 - 22:02 #5
Kan jeg pille hd ud af en mac ?
Avatar billede kurtba Ekspert
18. november 2021 - 22:25 #6
UPS - pas. Havde ikke bemærket at vi var i mac land.
Det overlader jeg til andre.
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2021 - 22:29 #7
Har du kørt TimeMachine backup på din Mac? Så kan du finde filerne der.
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2021 - 22:31 #8
#5 det afhænger af model, type årgang m.v. Oplys spec., så kan det checkes.

Fik du prøvet #3 ?
Avatar billede lurup Ekspert
19. november 2021 - 13:12 #9
#3
De er ikke i i clouden hverken i mapper eller i roden.
Avatar billede lurup Ekspert
29. december 2021 - 21:54 #10
Lukket