Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2020 - 09:14 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Antivirus og Hacker program

Er meget i tvivl om hvilket program jeg skal vælge, kan i hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2020 - 09:20 #1
Jeg kan anbefale Kaspersky Internet Security. Det er et betalingsprogram.
Kan købes billigt her: https://e-gear.dk/

Hilsen
Lefty
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2020 - 09:33 #2
Tak for svar, men har læst andetsted at e-gear.dk ikke er det bedste sted at handle
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. juli 2020 - 09:51 #3
Hvad er dit behov?

Langt de fleste kan snildt klare sig med det indbyggede i Windows.

Men opsøger du ofte "alternative" sider og eksperimenterer med moddede programmer, kan det være fornuftigt med et alternativ.

Her vælger du efter hvad du synes fungerer godt - de forskellige producenter har traditionelt skiftedes til at ligge i top hhv. bund, når de er blevet testet. Således er det bedste denne måned ikke nødvendigvis det bedste næste måned.

Eks https://taenk.dk/test/antivirus-til-windows - Avira Free vinder, betalingsudgaven kommer på 2. pladsen, og Kaspersky Internet Security på 3. pladsen.

Står det stadig til troende, skal du kigge på https://www.avira.com/en/free-security
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. juli 2020 - 09:53 #4
e-gear har i øvrigt aldrig givet mig problemer, og har ret fine anmeldelser på Trustpilot - så ved jeg ikke hvor du har læst at de ikke er det bedste sted at handle (Der er vel altid et sted der er bedre ;-)

Men du kan jo også købe Kaspersky direkte: https://www.kaspersky.dk/internet-security
Avatar billede Uvanga Ekspert
17. juli 2020 - 10:02 #5
Jeg anvender McAfee betalingsudgave, og er godt tilfreds.
Med hensyn til e-gear, der har jeg handlet mange gange i årenes løb, og aldrig oplevet problemer. Så herfra er det 👍
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. juli 2020 - 11:11 #6
Som ole skriver kommer det an på dit behov "Slemme sider?"
Jeg kører med Windows defender og har gjort det siden det  kom med Millennium i 2012 Og har hidtil endnu ikke været angrebet!
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2020 - 16:27 #7
Jeg har været på Bitdefender et stykke tid nu. Brugte før Kaspersky Free, som jeg måtte afinstallere når der kom en ny funktions opdatering til Windows 10. Var ellers tilfreds med Kaspersky.
Bitdefender bøvler ikke ved funktions opdateringer.
Ellers generelt kigger jeg på  AV Coporatives  side der er et uvildigt firma der tjekker AV programmer.
Kaspersky Avira og Bitdefender ligger generelt altid højt i disse tests.
Men generelt ligge alle de kendte højt i testerne.
https://www.av-comparatives.org/consumer/
Avatar billede Mikael Ekspert
17. juli 2020 - 18:45 #8
Enig med POKO.. Har kun anvendt Defender til både Win 7 og 10.
Er aldrig blevet angrebet.

PS!!! Porno er jeg "næsten" blevet for gammel til.. Så måske derfor ? ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2020 - 19:54 #9
Michael det er kun når du ikke ved hvorfor du kigger du er blevet for gammel ;-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. juli 2020 - 08:58 #10
Det er sørme godt når man er enig med mig!!!
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2020 - 09:18 #11
Poko1:
Tag dog og kom videre mand. Det er sørgeligt at se på dine indlæg når noget går dig forbi. Tag dog og opfør dig som en voksen person.
Livet er for kort til at hidse sig op over sådan noget.
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. juli 2020 - 09:22 #12
#11 Sig mig er du vagthund her på eksperten???
Der er næppe et indlæg her på Eksperten hvor du ikke blander dig
så tal du om at være voksen! Og når der er noget der ikke passer ind i dine meninger skriver du internt til andre på siden med dine opkast SÅ!!!!!
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2020 - 09:42 #13
#12 Nej jeg deltager blot i samme tråd som du, og jævnligt ser dine nedladende indlæg, hvis der sker noget i tråden du ikke ønsker.

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1033975?k=8359906
Avatar billede Mikael Ekspert
18. juli 2020 - 09:54 #14
Griner ;) POKO får fanme ikke min "grønne streg"..

I LUDO vinder jeg aldrig, så denne betyder enormt meget for mit selvværd ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2020 - 10:00 #15
#14 Nej jeg var flink sidste gang. Det behøver du ikke være Michael.
Han skal jo ikke have sin vilje hver gang ;-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. juli 2020 - 10:12 #16
Michael nu var det jo ikke fordi du blev markeret som løsningen af tråden at jeg skrev.
men fordi spørgeren valgte dig som jo blot gav mig ret Og det kan du jo af gode grunde ikke gøre for!!!
Og jeg vidste jo godt  at der sidder en person på Eksperten som hvis han henvendte sig til en Psykolog ville blive erklæret Paranoid!
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2020 - 10:15 #17
#16 Er det en selvbiografi du er ude i Poko1 ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2020 - 10:21 #18
#16 Der kan man bare se hvor meget den grønne streg betyder for nogle ;-)