Avatar billede jon3 Nybegynder
28. august 2001 - 22:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Genvej til speciel kalender

Hvordan kan jeg få Outlook 2000 til at starte en bestemt kalender ( som ikke er min private) fra netværket, når jeg trykker på kalendersymbolet ude i venstre side, og derved undgå at skulle gøre det i filer, åbn, anden brugers mappe osv. ?
MVH
Avatar billede sukos Juniormester
28. august 2001 - 22:54 #1
Tager den hårde vej først, og derefter markerer det ønskede og højreklikker og vælger \"Opret genvej\" ?????
Avatar billede rene_jensen Nybegynder
29. august 2001 - 09:10 #2
Ja, som Sukos siger så er det bare genveje der ligger i dit outlook panel. Du kan slette og oprette genveje i outlook panelet som du normalt gør i Windows.

/René
Avatar billede jon3 Nybegynder
29. august 2001 - 13:17 #3
Jeg kan ikke gøre det som beskrives, muligvis fordi kalenderen ligger på en server.
Avatar billede netbabe Nybegynder
03. september 2001 - 14:50 #4
For at kunne gøre det, skal du først tilføje den anden brugers postkasse i mappelisten (du kan altid fjerne den igen). Det gør du ved at gå ind i Funktioner > Serviceprogrammer > Microsoft Exchange Server > Egenskaber > Avanceret > Tilføj osv.
Når du får vist den i mappelisten, kan du tilføje genvejen i Outlookpanelet.

(Du kan selvfølgelig også bare bruge den fra Mappelisten hvis du ikke ønsker Outlookpanelet).
Avatar billede hsgroup Nybegynder
09. september 2001 - 23:38 #5
Man kan selvfølgelig ikke åbne andres kalender eller øvrige mapper uden tilladelse
Avatar billede jon3 Nybegynder
10. september 2001 - 11:43 #6
Tak skal I ha\', det var sgu dejligt, at få lortet til at virke. Jon