Avatar billede parkens Nybegynder
23. januar 2000 - 01:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fastnet Opkobling

Vi har ladet os fortælle, at der findes
en Fastnet Opkobling til 265.00 Kr pr
Måned. Det skulle være noget med et Datterselskab af Worldonline. Det skulle
hedde "SUPER24" Man kan surfe og downloade det man overhovedet lyster for nævnte pris ! Er det sandt ??
Hvis --Hvor skal vi tilmelde os ??
Hilsener
parkens@worldonline.dk
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
23. januar 2000 - 01:17 #1
Fedt du kommer fra worldonline og spørger eksåperten til råds om jeres egne produkter?
Men WOL og Cybercity har flatrate, der kan du "downloade så meget du lyster" for 459 om Måneden på en 64 Kb linie der er dog nogle regler som skal overholdes!
Avatar billede roslev Nybegynder
23. januar 2000 - 06:06 #2
-alle WOL kunder har en @worldonline.dk e-mail...!
Avatar billede jonasj Nybegynder
23. januar 2000 - 08:26 #3
Roslev> Det er nu ikke helt rigtigt. Jeg er f.eks. WOL-kunde, men min emailadresse hedder da noget andet...
Avatar billede veronique Nybegynder
23. januar 2000 - 09:34 #4
nej men der er åbnet et nyt firma i Danmark der vil udgive flatrate for 100,- pr jeg kan ikke huske hvad navnet er på det firma men ellers er wol og cybercity de eneste der her det i Danmark
Avatar billede coma Nybegynder
23. januar 2000 - 12:38 #5
Veronique << Firmaet hedder TransNet Communications ,, meeeeeen man skal vist passe meget på :

http://www.jydskevestkysten.dk/asp/list_nyhed.asp?IDnr=354
Avatar billede michaels Nybegynder
23. januar 2000 - 12:56 #6
Er jeg den enste der ikke kan komme ind på den side??
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
23. januar 2000 - 12:56 #7
Lige som en bemærkning skal man passe lidt på WOL's faltrate. De forbeholder sig ret til at konvertere linien til xDSL når den tid kommer og vil man som forbeuger ikke være med til det bliver don forbindelse lukket!
Det skriver de på deres hjemmeside.
Avatar billede gnarf Nybegynder
24. januar 2000 - 10:02 #8
Ved som ikke om man skal passe på. De skriver klart og tydeligt på worldonline hjemmesiden at det menes som en forløber for ADSL, og man kan endda køre bundled ISDN hos WOL, modsat cybercity's tilbud.

Det er rigtigt de forbeholder sig ret til at lukke ens forbindelse hvis man ikke vil have ADSL, men er det så slemt ? Så har man jo bare haft muligheden for at køre flatrate indtil da.

En lille fidus kunne muligvis være hvis man er sikker på man bor så langt fra centralen at man ved de ikke kan konvertere ens forbindelse til ADSL. Mere end 4-5 km fra en central kan ADSL jo ikke køre i dag.
Avatar billede fragment Nybegynder
02. februar 2000 - 19:01 #9
JonasJ> Det er helt rigtigt. Brugernavn@Worldonline.dk. Man har så mulighed for at oprette et alias som er eteller@andet.dk. Ansatte hos WOL har initialer@wol.dk