Avatar billede kerbs Novice
14. april 2020 - 21:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 BSOD, Spil lukker ned, eller lagger i 3-10 sekunder

Hej allesammen,

Jeg har længe haft lidt små udfordringer med mit relativ nye setup (Købte en række opgraderinger i form af CPU, GPU, RAM og Bundkort i jan 2019)
Udfordringerne er at mit CS:GO lagger jævnligt - og når jeg siger lags, så fryser spillet i mellem 3-10 sekunder, hvor skærmbilledet fryser fuldkommen, men når jeg så kommer tilbage, så har den fortsat mine movement.
Jeg har så lige købt Call of duty, hvor jeg nu også har strore udfordringer.
Spillet lukker nogen gaange ned uden fejl - andre gange genstarter min PC uden fejl  og andre gange med BSOD (unexpected store exception)

Jeg har køre MEMTEST, har testet mine harddiske (kan dog ikke huske hvad program) - hvor der ingen fejl var.

Hvad kan man gøre yderligere? og hvor tror i evt. fejlen er?
Avatar billede kerbs Novice
14. april 2020 - 21:36 #1
Det skal siges at jeg formaterede for ikke så længe siden, da jeg også havde store problemer med crash i APEX.

Jeg kører Windows 10,opdatere det løbende.
Mit setup er som følger;
        Operating System
            Windows 10 Home 64-bit
        CPU
            Intel Core i5 @ 3.70GHz
            Kaby Lake 14nm Technology
        RAM
            16,0GB Corsair LPX 3200 mhz
        Motherboard
            ASUSTeK COMPUTER INC. PRIME Z390-P (LGA1151)
            %1 Chipset
        Graphics
            ROG PG278QR (2560x1440@165Hz)
            4095MB NVIDIA GeForce RTX 2070 (MSI)    47 °C
        Storage
            931GB Seagate ST31000524AS (SATA )    28 °C
            119GB M4-CT128M4SSD2 (SATA (SSD))
            232GB Samsung SSD 840 EVO 250GB (SATA (SSD))    31 °C
Avatar billede kerbs Novice
14. april 2020 - 22:21 #2
Og for god ordens skyld, ligger mit Call of Duty på mit D: drev - og mit windows ligger på C: - begge 2 forskellige SSDer.
Mit CS:GO ligger så på min normale HDD.
Avatar billede KHN Guru
15. april 2020 - 00:33 #3
Avatar billede kerbs Novice
15. april 2020 - 09:41 #4
#3 -
Jeg har faktisk gjort alle 5 ting fra dette link - uden held :(
Avatar billede kerbs Novice
16. april 2020 - 10:28 #5
Det viste sig at min PSU åbenbbart havde udfordringer.. Derfor løst.