Avatar billede bobobo Nybegynder
28. august 2001 - 16:39 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

hvad er opskriften på donut?

(hjemmelavet)
Avatar billede bobobo Nybegynder
28. august 2001 - 16:40 #1
ups det er donuts
Avatar billede f_rollo Nybegynder
28. august 2001 - 16:43 #2
Det er sjovt - lige nu ser jeg et banner i toppen af siden hvor det står - og jeg citerer:
\"www.eksperten.dk - gratis IT hjælp\"

Bare en tanke.

- Rollo
Avatar billede f_rollo Nybegynder
28. august 2001 - 16:44 #3
Prøv en kogebog...

Jeg tvivler på at der findes særlig mange bagere herinde.

- Rollo
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. august 2001 - 16:45 #4
Der er mange opskrifer, men den amerikanske donuts svarer til opskriften på tyske berliner pfannkuchen. Dem kan du købe fyldt med syltetøj hos bageren i Danmark.

/per
Avatar billede Peter Praktikant
28. august 2001 - 17:02 #5
en bil der kan trække noget spin.
Avatar billede the_email Nybegynder
28. august 2001 - 17:05 #6
Lav fastelavnsboller uden bagepulver eller gær og kom den tredobbelte mængde fedtstof i.

TheEmail.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
28. august 2001 - 17:14 #7
200 g sukker
3 1/2 tsk bagepulver
1/2 tsk kanel
1/2 tsk muskat
1/2 tsk salt
500 g hvedemel
2 æg
1/4 liter mælk
3 spsk smeltet smør
olie eller fedt til stegning
flormelis

Si og bland sukker, bagepulver, kanel, muskatnød, salt og mel. Pisk æggene godt og bland dem med de tørre ingredienser. Tilsæt mælk og smeltet smør. Rul ud på et melet køkkenbord til ca. 1 cm tykkelse. Få danskere har en doughnut-skærer, så man kan skære den større kreds ud med et stort glas, og midten ud med et lille glas. En doughnut er ikke en doughnut uden et hul i midten. Friture-steg nogle stykker ad gangen, indtil de er pænt brune. Lad dem dryppe af på et stykke køkkenrulle, og vend dem derefter
Avatar billede hundevennen Nybegynder
28. august 2001 - 17:15 #8
i flormelis
Avatar billede repsac Nybegynder
28. august 2001 - 17:20 #9